کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرآيندهاي كنترل كيفيت محصولات ايران خودرو در نمايشگاه توانمندي هاي صنعت خودرو

13 اسفند 1394 ساعت 16:03

مديريت تضمين كيفيت ايران خودرو برخي از فرآيندهاي كنترل كيفي محصولات را به بازديدكنندگان از نمايشگاه توانمندي هاي صنعت خودرو معرفي مي كند.


به گزارش حدید نیوز؛ بررسي كيفيت خودروهاي توليدي از نظر هندسي و ابعادي و جوش يكي از برنامه هاي پيش بيني شده براي اجرا در غرفه كيفيت ايران خودرو است. بر همين اساس تابلو نمايش ويژه اي براي مشخص كردن ايستگاه هاي كنترلي در خطوط بدنه، رنگ، مونتاژ و موتورسازي نصب و فيلمهاي مستندي از فرآيندهاي كيفي خط توليد به نمايش گذاشته شده است. افزون بر آن با استفاده از دستگاه CMM پرتابل، فرآيند اندازه گيري ابعادي بر روي زيرمجموعه هاي توليد بدنه به علاقمندان و بازديدكنندگان نمايش داده مي شود. همچنين با استفاده از دستگاه آلترسونيك، كيفيت جوش مجموعه هاي توليدي مورد بررسي و واكاوي قرار مي گيرد.

روش هاي ارزيابي يا همان آديت محصول نهايي براساس استانداردهاي پژو نيز بر روي محصول رانا به اجرا گذاشته شده و نواحي كنترل مشخص مي شود.

از ديگر فعاليت هاي غرفه كيفيت براي معرفي به بازديدكنندگان بررسي ايرادات محصولات و ريشه يابي آنها است. مديريت تضمين كيفيت با استقرار يك دستگاه موتور و گيربكس برش خورده كه تمام اجزاي آن قابل رويت است و با استفاده از آندوسكوپي صنعتي ايرادات مربوط به موتور، گيربكس و اگزوز را در بخش هاي خارج از ديد ريشه يابي مي كند.


کد مطلب: 33691

آدرس مطلب :
http://www.hadidnews.com/news/33691/فرآيندهاي-كنترل-كيفيت-محصولات-ايران-خودرو-نمايشگاه-توانمندي-هاي-صنعت

حدید نیوز
  http://www.hadidnews.com