کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ترابیان/

هر وقت بگویند می‌رویم!

23 آبان 1391 ساعت 15:40

رئیس کمیته فوتسال کشورمان گفت: از همه مردم عذرخواهی می کنم و اگر فکر می کنند ایراد از ماست، هر زمان اعلام کنند کنار می رویم.


به گزارش حدیدنیوز عباس ترابیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: از طرف کادر فنی و بازیکنان از مردم کشورم عذر می خواهم تیم ما در شرایطی بازی را واگذار کرد که همه فکر می کردند صدر در صد برنده است.

وی افزود: دلایل باختمان را در جلسه فنی ای که حتما پس از این برگزار خواهیم کرد بررسی می کنیم.



*اگر صدبار ديگر مسئول باشم باز هم از مربي دفاع مي کنم

رئيس کميته فوتسال کشورمان در پاسخ به اینکه چرا بعد از ناکامی فوتسال در جام ملت ها و نظرات کارشناسان مبنی بر کنار گذاشتن صانعی، وی مربی تیم فوتسال را کنار نگذاشت گفت: من وظیفه ام این است که از مربیان دفاع کنم و کار اشتباهی هم انجام ندادم اگر صد بار دیگر هم من مسئول باشم باز هم از کادر فنی و مربی دفاع می کنم.



*اگر دشمن داشتيم، جلسه هم انديشي نمي گذاشتيم

ترابیان درباره این موضوع که مطرح شده است کسانی که از فوتسال انتقاد کرده اند دشمن این رشته ورزشی هستند، بیان کرد: ما هیچ وقت این حرف را نزدیم هیچ کس دشمن ما نیست اگر این گونه بود که جلسه هم اندیشی نمی گذاشتیم و مربیان را دور هم جمع نمی کردیم تا از آنها کمک بگیریم اکنون هم در جلسه فنی حتما از نظر فنی دلایل شکستمان را به طور قاطع بررسی خواهیم کرد تا به نتایج منطقي برسیم؛ من می دانم که به مردم کشورمان بدهکار هستیم اما نمی توان به خاطر یک شکست مربی را مقصر دانست.

وی افزود: ما تیم اسپانیای قدرتمند را در همین بازیها شکست دادیم در بازی آخر هم بسیار خوب بازی کردیم و تیم حریف را زیر فشار گذاشتیم اما در بازی ای که آنها فقط به صورت تدافعی بازی کردند ما در یک حمله گل خوردیم و شکست را پذیرا شدیم.



* مي گويند چرا يک بازيکن ۳۷ ساله را بازي نداده ايم

ترابیان با بیان اینکه همه مسائل را به نبود وحید شمسایی مرتبط کرد گفت: همه نظرشان این است که نبود وحيد شمسايي مشکل ساز بوده و پیکان انتقادها را طرف ما قرار داده اند تا بگویند چرا یک بازیکن ۳۷ ساله را بازی نداده ایم و اگر شمسایی در بازی بود ما برنده بودیم! این صحبت ها صحیح نیست وقتی یک مربی را انتخاب کرده ایم باید به او اختیارات لازم را هم بدهیم نباید سر یک مربی جوان را ببریم تنها به این علت که یک شکست داده است.



*بگويند کنار برو، مي روم

رئیس کمیته فوتسال در پاسخ به این سوال که چقدر از مشکلات فوتسال کشورمان از جمله بحث تبانی، ناکامی در جام ملت ها و ناکامی در جام جهانی را به دلیل مدیریتی فوتسال می داند، گفت: ما آویزان فوتسال نیستیم من نمی گویم ایراد ندارم ، تمام انتقادات را می پذیرم هر چند به این باورم که دلایل شکست را باید در جلسه فنی بررسی کنیم اما هر زمان که به ما بگویند کنار برو! می روم.


کد مطلب: 9844

آدرس مطلب :
http://www.hadidnews.com/news/9844/وقت-بگویند-می-رویم

حدید نیوز
  http://www.hadidnews.com