کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رونالدو از عربستان اخراج می شود؟!

31 فروردين 1402 ساعت 2:00

سایت الکوره در گزارشی از مطالبه عمومی در عربستان برای اخراج رونالدو پرداخت.


به گزارش حدید نیوز؛ تیم فوتبال النصر شب گذشته در حساس ترین بازی هفته بیست و چهارم لیگ عربستان به همراه کریستیانو رونالدو به مصاف الهلال رفت تا یک دربی ریاض دیگر را برگزار کند.

این بازی پرتنش در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر به نفع الهلال به پایان رسید تا رونالدو از آرزوی قهرمانی در لیگ برتر عربستان دور شود. بعد از سوت پایان بازی حرکتی جنجالی و غیراخلاقی از سوی رونالدو به طرف هواداران الهلال انجام شد که از شب گذشته تمام فوتبال عربستان را دربرگرفته است.

رونالدو هنگام خروج از زمین به طرف هواداران الهلال اقدامی غیراخلاقی انجام داد که رسانه های سعودی از شب گذشته به شدت از دارنده ۵ توپ طلا به خاطر این اقدام عجیب انتقاد کردند.

اخراج از عربستان بیخ گوش رونالدو
سایت «الکوره» در گزارشی از مطالبه عمومی از سوی هواداران الهلال در اعتراض به این اقدام غیر اخلاقی رونالدو خبر داد. کیتا بازیکن الاتحاد در سال ۲۰۰۸ مقابل هواداران الشباب اقدامی مشابه با رونالدو انجام داده بود.

بعد از این اتفاق وزیر ورزش عربستان وارد عمل شد و در نهایت با مداخله رئیس وقت فدراسیون فوتبال عربستان قرارداد این بازیکن فسخ شد و در نهایت این لژیونر از لیگ عربستان اخراج شد.

هواداران الهلال خواهان برخورد جدی کمیته انضباطی با رونالدو هستند و می خواهند این بازیکن هم به دنبال اقدام غیراخلاقی مثل کیتا اخراج شود.

منبع: فارس


کد مطلب: 37705

آدرس مطلب :
http://www.hadidnews.com/news/37705/رونالدو-عربستان-اخراج-می-شود

حدید نیوز
  http://www.hadidnews.com