کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

زمان ثبت نام یارانه جدید اعلام شد

26 ارديبهشت 1401 ساعت 8:43

نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت که طبق توضیح رئیس سازمان هدفمندی یارانه‌ها، سایت سازمان هدفمندی یارانه ها تا آخر هفته جاری یا اویل هفته آینده برای ثبت نام افراد جامانده از دریافت یارانه راه اندازی شده و سپس اطلاعات آنها توسط وزارت کار بررسی می شود.


به گزارش خبر24، محمدرضا میرتاج الدینی در توضیح جلسه کمیسیون برنامه و بودجه گفت: این جلسه با حضور پارسانیا رئیس سازمان هدفمندی یارانه ها درباره موضوع جاماندگان از دریافت یارانه تشکیل شد که پارسانیا گزارشی از پذیرفت کنندگان یارانه و کسانی که به ثبت نام نیاز دارند، ارائه کرد.

وی ادامه داد: طبق توضیح رئیس سازمان هدفمندی یارانه ها، سایت سازمان هدفمندی یارانه‌ها تا آخر هفته جاری یا اوایل هفته آینده برای ثبت نام افراد جامانده از دریافت یارانه راه اندازی شده و سپس اطلاعات آنها توسط وزارت کار بررسی می شود. علاوه بر این طبق دستور رییس جمهوری، یارانه افرادی که نسبت به قطع یارانه و یا دهک بندی خود اعتراض دارند واریز می شود.

میرتاج الدینی با بیان اینکه عمده گلایه نماینده ها به وزارت کار از عملکرد وزارت کار برای تعیین شاخص ها شاخص ها است، گفت: وزارت کار به گونه ای شاخص‌ها را تعیین کرده که افراد زیادی از دریافت یارانه حذف شده آن هم کسانی که جز دهک دهم نیستند پس باید اصلاح شاخص‌ها انجام شده و تطبیق شاخص ها اصلاح شود.

وی در پایان گفت که این کمیسیون هفته آینده از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای بررسی موضوع نحوه ثبت نام جاماندگان از دریافت یارانه و تعیین معیارها و شاخص های حذف یارانه ها دعوت می‌کند.

منبع: ایسنا 


کد مطلب: 37254

آدرس مطلب :
http://www.hadidnews.com/news/37254/زمان-ثبت-نام-یارانه-جدید-اعلام

حدید نیوز
  http://www.hadidnews.com