کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران

برخی اعضا شورا تهمت می‌زنند/اخلال در کار شورا توسط برخی احزاب سیاسی/برخی شورایی‌ها طلبکارند

14 دی 1395 ساعت 19:19

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت:عده‌ای از اعضای اصلاح طلب شورای شهر اذهان عمومی جامعه را مخدوش کردند حال طلبکار نیز شده‌اند و بنده تأکید می‌کنم برای جلوگیری از تکرار این مباحث هیأت نظارت بر عملکرد اعضای شورا تشکیل شود.


به گزارش حدیدنیوز، رضا تقی‌پور در گفت‌وگو با فارس، درباره هجمه‌هایی که اعضای اصلاح طلبان شورا به مدیریت شهری وارد می‌کنند، اظهارداشت: بعضی از اعضای شورای شهر تهمت، دروغ و افترا می‌زنند که این موارد باید تخلف محسوب شود.

وی افزود: بعضی از اقدامات اعضای اصلاح طلب شورای شهر توسط جریانات سیاسی هدایت می‌شود و از بیرون شورا است و مهندسی آن در خارج از کشور مدیریت می‌شود.

تقی‌پور یادآور شد: امروز پیشنهاد داده‌ام مشابه آنچه که در مجلس است، هیأت نظارت بر عملکرد اعضای شورا تشکیل شود تا از تشدید تخلفات جلوگیری و نهایتاً جلوی این مباحث گرفته شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران افزود: یک عضو شورای شهر یکسری دروغ، تهمت و افترا زده و کلی افتضاح به بار آورده است.

وی یادآور شد: عده‌ای از اعضای اصلاح طلب شورای شهر اذهان عمومی جامعه را مخدوش کردند حال طلبکار نیز شده‌اند و بنده تأکید می‌کنم برای جلوگیری از تکرار این مباحث هیأت نظارت بر عملکرد اعضای شورا تشکیل شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: احزاب سیاسی خارج از شورا در کار شورا اختلال می‌کنند که باید جلوی این دخالت‌ها گرفته شود.

وی افزود: بعضی از اقداماتی که اعضای اصلاح طلب شورا انجام می‌دهند جزء وظایف شورا نیست ولی آنها جزء وظایف خود می‌دانند.

تقی‌پور افزود: برای جلوگیری از اشتباهات آنها توصیه می‌کنم به سوگندی که در اول دوره خورده‌اند توجه کنند؛ آنها علیرغم اینکه یک تعهد اجتماعی دارند به خداوند نیز متعهد شده‌اند و باید اخلاق و عدالت را رعایت کنند.

وی یادآور شد: بعضی از اعضای شورای شهر ماموریت دارند که چهره شورا را تخریب کنند.

وی هجمه علیه قالیباف را مربوط به انتخابات آینده عنوان کرد و گفت: به دلیل اینکه بحث‌های انتخاباتی صورت می‌گیرد و قالیباف را رقیب می‌دانند این هجمه‌ها را بر علیه او شروع کرده‌اند.


کد مطلب: 34665

آدرس مطلب :
http://www.hadidnews.com/news/34665/برخی-اعضا-شورا-تهمت-می-زنند-اخلال-کار-توسط-احزاب-سیاسی-شورایی-ها-طلبکارند

حدید نیوز
  http://www.hadidnews.com