کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تشریح کرد:

وجود الگوهای رفتاری منفی در حوزه اقتصاد و فرهنگ

19 فروردين 1393 ساعت 12:49

نامگذاری امسال به نام «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی»، با توجه به وضعیت فعلی کشور انتخابی بسیار شایسته است.


عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت:‌ نامگذاری امسال به نام «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی»، با توجه به وضعیت فعلی کشور انتخابی بسیار شایسته است.

به گزارش حدیدنیوز به نقل از اقتصادپرس محد علی مددی  با بیان این مطلب اظهار داشت: ‌اقتصاد و فرهنگ دو مولفه بسیار مهم در زندگی آحاد ملت محسوب می شود که دشمنان با نشانه گرفتن آنها قصد ضربه زدن به ما را دارند.





وی تاکید کرد:‌ با توجه به عزم دشمنان برای مقابله با برنامه‌های آنان باید به این دو مقوله اهمیت بیشتری داد، بنابراین ‌پرداختن به اقتصاد و فرهنگ هم نیازمند عزم ملی و هم مدیریت جهادی است.

وی تصریح کرد: ‌امسال دولت یازدهم باید برنامه‌های اقتصادی و فرهنگی را در رأس کارهای خود قرار دهد و با تقویت بناین‌های اقتصادی، بسترهای مناسب را برای برنامه‌های فرهنگی فراهم سازد.

نماینده مردم میانه در خانه ملت اظهار داشت:‌ دولت برای گذر از مشکلات و موانع موجود با توجه به هجمه‌های دشمنان باید بسترهای اقتصادی را تقویت کند و اقتصاد را از وابستگی به نفت برهاند.

وی عنوان کرد:‌ این کار جز با تقویت تولید و حمایت از تولیدکنندگان به ویژه تولیدکنندگان متوسط و کوچک امکان‌پذیر نخواهد بود.





مددی ادامه داد: ‌مسوولان در تمام نهادهای و به‌ویژه در قوه‌مجریه باید فرهنگ کار و تلاش را سرلوحه خود قرار دهند و الگویی برای درست مصرف کردن و دوری از اسراف و تبذیر برای مردم باشند.





وی گفت:‌ متاسفانه در چند سال گذشته عملکرد مسوولان دولتی از روحیه و فرهنگ ساده‌زیستی فاصله گرفته و به همین دلیل در سال اقتصاد و فرهنگ این عزیزان باید در درجه نخست الگوهای رفتاری خود را اصلاح کنند و در این صورت می‌توان منویات مقام معظم رهبری در نامگذاری سال ۹۳ را به خوبی اجرایی کرد.





نماینده مردم میانه در پایان خاطرنشان کرد: ‌برخی الگوهای رفتاری نامناسب و حتی منفی ما را در حوزه اقتصادی و هم فرهنگی با چالش‌های جدی روبه‌رو کرده است، بنابراین ضرورت دارد تا با نگاهی درست و واقع‌بینانه این مشکلات را هر چه سریعتر رفع کنیم.


کد مطلب: 29102

آدرس مطلب :
http://www.hadidnews.com/news/29102/وجود-الگوهای-رفتاری-منفی-حوزه-اقتصاد-فرهنگ

حدید نیوز
  http://www.hadidnews.com