کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تأثیر منفی بر شاخص توسط بانک های تجارت،پاسارگاد...

بورس تهران از قله ۸۴ هزار واحدی هم عبور کرد

10 آذر 1392 ساعت 11:11

شاخص کل بورس دقایقی قبل با افزایش ۷۰۰ واحدی بر فراز قله ۸۴ هزار واحد ایستاد و بازدهی کل بورس به ۷۱۹ درصد رسیده است.


به گزارش حدیدنیوز، دقایقی قبل شاخص کل بورس با افزایش ۷۰۰ واحدی برای اولین بار بر فراز قله ۸۴ هزار واحد ایستاد و به بازدهی ۱۱۹ درصد از ابتدای سال جاری تاکنون رسیده است.

در معاملات امروز هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس ۱۶۱ واحد، گسترش نفت و گاز پارسیان ۱۱۷ واحد، پالایش نفت بندرعباس با ۱۱۴ واحد، مخابرات ایران، چادرملو، سرمایه‌گذاری غدیر، فولاد مبارکه و بانک تجارت و سیمان فارس خوزستان بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص کل بورس داشتند.

به غیر از بانک تجارت، بانک‌های پاسارگاد، صادرات، ملت، سینا و پارسیان تأثیر منفی بر شاخص داشته‌اند.

در گروه خودرو و ساخت قطعات ایران خودرو، گروه بهمن، سایپا برترین تقاضای بازار را به خود اختصاص دادند و به دنبال آن مخابرات ایران، سرمایه‌گذاری غدیر، گسترش نفت و گاز پارسیان، پارس خودرو، پالایش نفت بندرعباس و گروه مدیریتی سرمایه‌گذاری امید برترین تقاضای بازار را دارند.

در بازار فرابورس نیز شاخص با تأثیر مثبت پالایش نفت تهران، ذوب‌ آهن اصفهان، پتروشیمی جم، تأمین مواد اولیه صبانورد و پالایش نفت شیراز افزایش ۶ واحدی را تجربه کرد و به رقم ۸۶۲ واحد رسید.

در این بازار ذوب آْهن اصفهان، سرمایه‌گذاری توسعه و عمران استان کرمان، همکاران سیستم، لیزینگ ایران، بیمه سامان، مهندسی صنعتی روان‌ فناور و گسترش سرمایه‌گذاری ایرانیان برترین تقاضای بازار را دارند.


کد مطلب: 27776

آدرس مطلب :
http://www.hadidnews.com/news/27776/بورس-تهران-قله-۸۴-هزار-واحدی-هم-عبور

حدید نیوز
  http://www.hadidnews.com