کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رونق خرید و فروش غیر قانونی مسکن مهر

تهران بیشترین سهم از معاملات غیر قانونی مسکن مهر

تهران پرس , 25 آبان 1392 ساعت 13:29

اگر بنا باشد مسکن مهر خرید و فروش شود؛ دلال بازی به آن وارد شده و دیگر در اختیار افراد کم درآمد جامعه نخواهد بود.


این روزها وقتی سری به بنگاه های معاملات ملکی در شهرهای پردیس و پرند میزنید با برچسب‌هایی مواجه می شوی که در آنها آورده شده امتیاز مسکن مهر شما به بهترین قیمت خریداریم.


به گزارش حدیدنیوز، این روزها وقتی سری به بنگاه های معاملات ملکی در شهرهای پردیس و پرند میزنید با برچسب‌هایی مواجه می شوی که در آنها آورده شده امتیاز مسکن مهر شما به بهترین قیمت خریداریم.حال آنکه کم نیستند کسانی که در این خرید وفروش ها طعمه سودجویان شده و بی آنکه صاحب خانه ای شوند سرمایشان را از کف داده اند.



در این بین هرچند که خرید و فروش مسکن مهر در همه جای کشور باب شده اما بر اساس  فعالین بازار در زمان حاضر برخی از افراد واجد شرایط دریافت مسکن مهر در استان تهران، به دلیل اینکه این واحدهای مسکونی دور از مرکز شهر هستند، اقدام به فروش امتیاز خود به صورت نیمه تمام و یا پس از ساخت کامل مسکن  می کنند و این امر در تهران از رونق بیشتری برخوردار است و به رغم اینکه وزارت راه وشهرسازی بارها وبارها اعلام کرده  که نقل و انتقال امتیاز مسکن مهر ممنوع است، شاهد  انتقال و فروش امتیاز مسکن مهر هستیم حال آنکه  هر گونه تبعات و عواقب ناشی از انجام این امر، متوجه متقاضی مسکن مهر و خریدار است.



رییس کانون سراسری انبوه سازان در گفتگو با تهران پرس خرید و فروش مسکن مهر را خلاف قانون دانست و گفت: مسکن مهر برای افراد کم درآمد جامعه درنظر گرفته شده است؛ بنابر این نباید خرید و فروش شود تا این افراد هم بتوانند سرپناهی برای خود داشته باشند.



ایرج رهبر  اظهار داشت: اگر بنا باشد مسکن مهر خرید و فروش شود؛ دلال بازی به آن وارد شده و دیگر در اختیار افراد کم درآمد جامعه نخواهد بود.



وی با بیان اینکه تمام کسانی که در خرید و فروش مسکن مهر دستی داشته باشند یا طرف مشورت قرارگیرند، مجازات خواهند شد، به‌رغم تمامی این اظهارات شاهد خرید و فروش غیر مجار امتیاز مسکن مهر هستیم که درواقع دلیل این امر را باید در سیاست های اداره کشور جستجوکرد.



وی قاچاق کالا به کشور و واردات مجاز علی رغم  تدابیر امنیتی به کشور را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: در فروش امتیاز مسکن مهر هم همینطور است علی رغم برخوردهای صورت گرفته این مهم در کشور همچنان صورت می‌گیرد و مسکن مهر تهران نیز بیشترین سهم از خرید و فروش‌های غیر مجاز را به خود اختصاص داده است.



وی در بخش دیگری از سخنان خود مشکلات آب وفاضلاب در پروژه های مسکن مهر مورد انتقاد قرار داد وافزود: همین امر موجب تاخیر در روند واگذاری واحدها به متقاضیان شده است.


کد مطلب: 27398

آدرس مطلب :
http://www.hadidnews.com/news/27398/تهران-بیشترین-سهم-معاملات-غیر-قانونی-مسکن-مهر

حدید نیوز
  http://www.hadidnews.com