کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

روایت مظلومی از دیدار دیروز با مقام معظم رهبری

20 آبان 1392 ساعت 12:34

پیشکسوت باشگاه استقلال بعد از دیدار با مقام معظم رهبری می‌گوید: پس از دیدار با رهبری حالم بهتر شده و تمریناتم را از روز گذشته آغاز کرده‌ام.


به گزارش حدیدنیوز، غلامحسین مظلومی که روز گذشته به دیدار مقام معظم رهبری رفت، درباره دیدارش با ایشان اظهار کرد: براساس هماهنگی‌هایی که با دفتر مقام معظم رهبری صورت گرفته بود، روز گذشته پس از اقامه نماز ظهر و عصر به دیدار ایشان رفتم. این نخستین دیدار من با رهبری بود. پیش از آنکه حرفم را آغاز کنم و شرایطم را برای ایشان تشریح کنم، ایشان تمامی شرایط من را می‌دانستند. از خاطرات خود درباره بازی‌های من گفتند و درباره بیماری‌ام صحبت کردند. تفقد ایشان نسبت به من بی‌ارزش چیزی نیست که بتوانم آن را فراموش کنم.



وی افزود: وقتی ایشان را دیدم اشک شوق از چشمانم سرازیر شد. ایشان چند دقیقه‌ای برای من دعا کردند و دستشان را روی شانه من گذاشتند و ابراز امیدواری کردند که بتوانم با بهبود شرایطم دوباره به فوتبال جوانان خدمت کنم. من هم درخواست کردم چفیه‌شان را داشته باشم که با مهربانی این چفیه را دریافت کردم.



مظلومی ادامه داد: این دیدار انرژی مثبت زیادی به من داد و پس از بازگشت احساس کردم که حالم بهتر است و از دیروز برای نخستین بار تمرینات خود را شروع کردم. در کنار دوستان قدیمی‌ام فوتبال بازی کردم و احساس می‌کنم که این دیدار انرژی مجددی به من داده است. من باید از کسانی که در این دیدار حضور داشتند از جمله دکتر قالیباف، دکتر جلیلی، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم و سردار رادان که اجازه دادند در کنارشان خدمت مقام معظم رهبری شرف‌یاب شوم تشکر کنم. همچنین باید از رییس دفتر مقام معظم رهبری تشکر کنم که با هماهنگی‌های انجام گرفته، شرایط دیدار بنده را فراهم کردند.



وی در پایان گفت: نکته‌ای که برای من بسیار جالب توجه بود، اینکه ایشان به دقت مسائل ورزشی را زیرنظر دارند و تمامی ورزشکاران را می‌شناسند. امیدوارم جامعه ورزش بتواند به اعتمادی که از سوی مقام معظم رهبری وجود دارد پاسخ مثبت دهد و افتخارآفرینی‌های ورزش همچنان ادامه پیدا کند.

منبع: ایسنا


کد مطلب: 27320

آدرس مطلب :
http://www.hadidnews.com/news/27320/روایت-مظلومی-دیدار-دیروز-مقام-معظم-رهبری

حدید نیوز
  http://www.hadidnews.com