کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نعمت‌زاده در خصوص لغو طرح شبنم توضیح داد:

واردات کالای چینی با برند ایرانی باعث جمع‌آوری طرح شبنم شد

ایلنا , 19 آبان 1392 ساعت 11:39

مدیران استفاده از کالا و محصولات تولید داخل در مقایسه با نمونه‌های خارجی را در اولویت قرار بدهند.


به گزارش حدیدنیوز،  تمامی مدیران پروژه‌های بزرگ و کوچک صنعتی و عمرانی در کشور استفاده از کالا و محصولات تولید داخل در مقایسه با نمونه‌های خارجی را در اولویت قرار بدهند.



نعمت‌زاده در خصوص واردات برخی از کالاهای چینی با برند و بسته بندی ایرانی و حتی طرح شبنم توضیح داد: همین مشکلات طرح شبنم باعث شد که وزارت صنعت معدن و تجارت برای حل و فصل مشکلات آن نسبت به جمع آوری طرح شبنم اقدام کنند.



محمدرضا نعمت‌زاده امروز در حاشیه نمایشگاه آب و برق در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش توانمندی مشاوران، پیمانکاران و سازندگان ایرانی در صنایع آب و برق کشور گفت: دولت هم باید به منظور افزایش صادرات خدمات فنی و مهندسی صنایع آب و برق و توسعه در طراحی‌ها، ساخت تجهیزات و اجرای طرح‌های آب و برق برای پیمانکاران و سازندگان داخلی مشوق‌های صادراتی و تشویقی در نظر بگیرد.



وزیر صنعت، معدن و تجارت در پاسخ به این سئوال که یکی از انتقادهای سازندگان صنعت برق واردات بی‌رویه کالا و تجهیزات از کشورهایی همچون ایران به داخل کشور است، تصریح کرد: شاید این واردات مربوط به گذشته بوده و اگر الان آماری از واردات در اختیار دارید، به وزارت صنعت ارائه کنید.



این عضو کابینه دولت تدبیر و امید با اشاره به توان و ظرفیت‌های ایجاد شده در داخل کشور برای تولید انواع محصولات روشنایی همچون لامپ و تجهیزات صنعت برق در داخل کشور بیان کرد: با توجه به توان و ظرفیت ایجاد شده به تمامی مدیران دولتی پیشنهاد می‌شود که آن دسته از محصولاتی که در داخل کشور ا مکان ساخت آن‌ها وجود دارد، از ارج از از کشور وارد نکنند.



وی همچنین پیشنهاد کرد: تمامی مدیران پروژه‌های بزرگ و کوچک صنعتی و عمرانی در کشور استفاده از کالا و محصولات تولید داخل در مقایسه با نمونه‌های خارجی را در اولویت قرار بدهند.



نعمت‌زاده همچنین در خصوص واردات برخی از کالاهای چینی با برند و بسته بندی ایرانی و حتی طرح شبنم توضیح داد: همین مشکلات طرح شبنم باعث شد که وزارت صنعت معدن و تجارت برای حل و فصل مشکلات آن نسبت به جمع آوری طرح شبنم اقدام کنند.



اطلاعات بیشتر در: http://www.eranico.com/fa/content/۱۸۴۲۲/%d۹%۸۸%d۸%a۷%d۸%b۱%d۸%af%d۸%a۷%d۸%aa-%da%a۹%d۸%a۷%d۹%۸۴%d۸%a۷%db%۸c-%da%۸۶%db%۸c%d۹%۸۶%db%۸c-%d۸%a۸%d۸%a۷-%d۸%a۸%d۸%b۱%d۹%۸۶%d۸%af-%d۸%a۷%db%۸c%d۸%b۱%d۸%a۷%d۹%۸۶%db%۸c-%d۸%a۸%d۸%a۷%d۸%b۹%d۸%ab-%d۸%ac%d۹%۸۵%d۸%b۹%e۲%۸۰%۸c%d۸%a۲%d۹%۸۸%d۸%b۱%db%۸c-%d۸%b۷%d۸%b۱%d۸%ad-%d۸%b۴%d۸%a۸%d۹%۸۶%d۹%۸۵-%d۸%b۴%d۸%af#ixzz۲kJziMMSj

منبع این مطلب سایت ارانیکو می باشد.


کد مطلب: 27279

آدرس مطلب :
http://www.hadidnews.com/news/27279/واردات-کالای-چینی-برند-ایرانی-باعث-جمع-آوری-طرح-شبنم

حدید نیوز
  http://www.hadidnews.com