کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رییس شورای رقابت اعلام کرد:

آخرین اخبار از جلسه تعیین قیمت خودرو

16 آبان 1392 ساعت 10:06

دستورالعمل سابق قیمت گذاری خودرو که از سوی این شورا تعیین شده بود همچنان ملاک و معیار تعیین قیمت خودرو.


به گزارش حدیدنیوز، جلسه شورای رقابت با وزارت صنعت، معدن و تجارت در حالی طی روز جاری برگزار شد که در آن دستورالعمل سابق قیمت گذاری خودرو که از سوی این شورا تعیین شده بود همچنان ملاک و معیار تعیین قیمت خودرو قرار گرفت.

رییس شورای رقابت با بیان این مطالب عنوان کرد: طی جلسه روز جاری که به دلیل عدم حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت با حضور معاونت ایشان تشکیل شد با توجه به اطلاعات ارایه شده و بحث و گفتگویی که شکل گرفت، دستورالعمل قبلی شورای رقابت جهت قیمت گذاری خودرو همچنان به قوت خود پابرجا مانده و کلیه شرکت های خودروساز موظف به اعمال قیمت ها براساس این قیمت گذاری هستند.

پژویان ادامه داد: با توجه به وظیفه شورای رقابت در کنترل بازار خودرو و در مقابل آن عدم دسترسی به اطلاعات کافی در این صنعت طی جلسه مذکور از معاونت صنعت، معدن و تجارت درخواست شد تا طی جلسات هفتگی اطلاعات مورد نیاز پیرامون مشکلات و موانع صنعت و همچنین راه حل های مورد نیاز جهت حل آن میان این دو نهاد یعنی شورای رقابت و وزارتخانه مورد تبادل قرار گیرد.

این مقام مسئول در خاتمه عنوان کرد: با توجه به اینکه دستورالعمل قیمت گذاری ارایه شده توسط شورا معقول و منطقی ارزیابی شد، مقرر گردید تا نظارت کافی بر قیمت خودروی تحویلی به مشتریان اعمال شود و در صورت دریافت مبالغی بیش از قیمت های تعیین شده، مابه التفادت آن به مشتریان بازگردانده شود.


کد مطلب: 27205

آدرس مطلب :
http://www.hadidnews.com/news/27205/آخرین-اخبار-جلسه-تعیین-قیمت-خودرو

حدید نیوز
  http://www.hadidnews.com