کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دلیل عدم حضور علی عسگری در دولت

24 شهريور 1392 ساعت 16:10

معاون پارلمانی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره دلیل عدم حضورش در دولت یازدهم گفت: ترجیح دادم در مجمع تشخیص مصلحت بمانم.


به گزارش حدیدنیوز، حجت‌الاسلام علی عسگری در گفتگو با مهر اظهار کرد: دلیل عدم حضورم در دولت این است که ترجیح دادم در مجمع بمانم و تفکر اثرگذار و معتدل آیت الله هاشمی رفسنجانی را همراهی کنم.



وی با بیان اینکه قصد دارد برای حفظ گفتمان اعتدال و جلوگیری از مصادره آن توسط باندهای قدرت به کار تشکیلاتی و سیاسی بپردازد، افزود: در این راستا جبهه اعتدال و عقلانیت را در سراسر کشور راه اندازی خواهیم کرد.



این نماینده سابق مجلس تاکید کرد که برای راه اندازی جبهه اعتدال و عقلانیت با اصولگرایان منتقد و اصلاح طلبان معتدل رایزنی و گفتگوهایی انجام شده است و در حال حاضر هم این رایزنی ها ادامه دارد.



وی در پاسخ به این سئوال که آیا برای راه اندازی جبهه اعتدال و عقلانیت با آیت الله هاشمی رفسنجانی و چهره های شاخص مشورتی صورت گرفته است یا خیر؟ گفت: بنده با آقایان هاشمی رفسنجانی و ناطق نوری در این زمینه مشورت کرده‌ام.



عسگری درباره نظرات هاشمی و ناطق در خصوص راه اندازی این تشکل سیاسی اعتدال گرا نیز تصریح کرد: هم آیت الله هاشمی رفسنجانی و هم حجت الاسلام ناطق نوری مشوق های اصلی ما برای انجام کار فکری و تشکیلاتی در کشور بودند.



جبهه اعتدال و عقلانیت خراسان بزرگ به مرکزیت مشهد تاسیس شد



وی با اعلام این خبر که طی چند روز اخیر جبهه اعتدال و عقلانیت خراسان بزرگ به مرکزیت مشهد راه اندازی شده است، ادامه داد: تشکیلات سراسری جبهه اعتدال و عقلانیت به زودی راه اندازی خواهد شد.



معاون پارلمانی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطر نشان کرد: کنگره سراسری جبهه اعتدال و عقلانیت به زودی برگزار خواهد و اکنون در حال برنامه ریزی برای برگزاری این کنگره هستیم.



وی درباره دلایل تشکیل جبهه اعتدال و عقلانیت یادآور شد: بنا داریم از راه تشکیلاتی و در یک ساز و کار سیاسی مناسب دولت را هم حمایت و هم در مواقع لازم نقد کنیم.



عسگری با بیان اینکه حفظ و توسعه پویایی، حرکت و نشاط در جامعه اصلی ترین هدف جبهه اعتدال و عقلانیت است، اضافه کرد: در این راستا امید داریم که تفکر اعتدال در شکل فراجناحی خود باقی بماند و باندهای قدرت آن را مصادره نکنند.


این فعال سیاسی تاکید کرد که در جبهه اعتدال و عقلانیت سعی خواهیم کرد که حزب دولت ساخته نباشیم.


کد مطلب: 25504

آدرس مطلب :
http://www.hadidnews.com/news/25504/دلیل-عدم-حضور-علی-عسگری-دولت

حدید نیوز
  http://www.hadidnews.com