کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

اثبات وفاداری به نظام پيش‌زمينه هرگونه تصميم از سوی اصلاح‌طلبان است

27 آذر 1391 ساعت 15:39

اصلاح‌طلبان فارغ از اينكه چه طرح‌هايی برای انتخابات داشته باشند بايد ابتدا وفاداری خود را به انقلاب نشان دهند.


اصلاح‌طلبانی كه معترف هستند به امام، رهبری و انقلاب وفادار هستند، بايد در صحنه عمل خط مشخصه و مميزه‌ای با كسانی كه ساختارشكنی كردند و نهادهای انقلابی و رسمی نظام را در انتخابات ۸۸ مورد حمله قرار دادند، ترسيم كنند. 

منصور حقيقت‌پور نائب‌رئيس كميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس در گفت‌وگو با حدید نیوز گفت:اصلاح‌طلبان فارغ از اينكه چه طرح‌هايی برای انتخابات داشته باشند بايد ابتدا وفاداری خود را به نظام، انقلاب و رهبری نشان دهند. 

وی افزود: وفاداری آنها به انقلاب و رهبری در انتخابات سال ۸۸ زير سوال رفت، لذا قبل از اينكه برنامه برای انتخابات داشته باشند و يا بهع تشكيل هر نوع شورايی بپردازند، بايد برای مردم ثابت كنند به انقلاب وفادار هستند و آنگاه تلاش كنند در صحنه‌های سياسی كشور برای مسئوليت با ديگران رقابت كنند. 

نائب‌رئيس كميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس گفت: اصلاح‌طلبانی كه معترف هستند به امام، رهبری و انقلاب وفادار هستند، بايد در صحنه عمل خط مشخصه و مميزه‌ای با كسانی كه ساختارشكنی كردند و نهادهای انقلابی و رسمی نظام را در انتخابات ۸۸ مورد حمله قرار دادند، ترسيم كنند. 

نائب‌رئيس كميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس افزود:اصلاح طلبانی كه خود را در دايره انقلاب اسلامی ميدانند از كارهای ضد ملی برخی دوستان خود اعلام برائت كنند. 

وی در پایان اظهار کرد: اصلاح طلبان بايد در چهارچوب نظام وارد انتخابات شوند و بعيد می دانم برای انتخابات آينده به وحدت برسند، آنها حتما دو گزينه خواهند داشت


کد مطلب: 12373

آدرس مطلب :
http://www.hadidnews.com/news/12373/اثبات-وفاداری-نظام-پيش-زمينه-هرگونه-تصميم-سوی-اصلاح-طلبان

حدید نیوز
  http://www.hadidnews.com