کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت الله ممدوحی درگفت وگوبا«حدیدنیوز»

اصلاح‌طلبان با رفتار خود عملا با نيروهای انقلاب مرزبندی كرده‌اند

8 آذر 1391 ساعت 10:06

نظام هيچگاه حاضر نمی‌شود به اين درخواست‌ها پاسخ مثبت بدهد.


عضو مجلس خبرگان رهبری با ذكر اينكه اصلاح‌طلبان با نيروهای ارزشی انقلاب مرزبندی دارند، افزود: آنها با رفتار خود عملا با نيروهای اصيل انقلاب مرزبندی كرده و با گروه‌های مخالف انقلاب هم‌جهت شده‌اند.
آيت‌الله حسن ممدوحی عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با حديد نيوز با ذكر اينكه برخلاف ادعای اصلاح‌طلبان در كشور بحرانی وجود ندارد، گفت: مشكلات اقتصادی در كشور البته وجود دارد كه بخشی از آن به دليل تحريم و بخشی ديگر ناشی از عدم مديريت است اما اين سخن اصلاح‌طلبان كه كشور وضعيت بحرانی دارد، سخن كاملا اشتباه و يك موضع‌گيری برای ادامه حيات آنها است.
وی عنوان كرد: اين مشكلات نيز زودگذر است و هيچ‌گاه نمی‌توان نام بحران بر آن نهاد، اصلاح‌طلبان به دنبال بهانه هستند و برای مطرح كردن خود می‌خواهند، فضای كشور را كه اكنون اصول‌گرايان آن را مديريتی می‌كنند بحرانی جلوه دهند و در يك گام ديگر خود را منجی اين بحران نشان دهند.
عضو مجلس خبرگان رهبری با ذكر اينكه اصلاح‌طلبان با نيروهای ارزشی انقلاب مرزبندی دارند، افزود: آنها با رفتار خود عملا با نيروهای اصيل انقلاب مرزبندی كرده و با گروه‌های مخالف انقلاب هم‌جهت شده‌اند.
اين عضو برجسته جامعه مدرسين حوزه علميه قم اظهار كرد: خواسته‌های آنها در تضاد با منافع مردم و نظام است، در فتنه ۸۸ عده‌ای دستگير شدند كه مشكلات امنيتی برای كشور ايجاد كردند و اكنون در زندان هستند، چگونه می‌توان تنها به درخواست اصلاح‌طلبان آنها را از زندان آزاد كرد.
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اين درخواست اصلاح‌طلبان يك درخواست طلبكارانه از نظام است و نظام هيچگاه حاضر نمی‌شود به اين درخواست‌ها پاسخ مثبت بدهد.
آيت‌الله ممدوحی با ذكر اينكه دوم خردادی‌ها مردمی نيستند، گفت: آنها البته ادعای رای بالای مردم را دارند اما در دوره‌های گذشته از همين مردم شكست خوردند و اقبال مردم نصيبشان نشد، پايگاه مردمی داشتن تنها يك ادعا از طرف اصلاح‌طلبان است.


کد مطلب: 10973

آدرس مطلب :
http://www.hadidnews.com/news/10973/اصلاح-طلبان-رفتار-خود-عملا-نيروهای-انقلاب-مرزبندی-كرده-اند

حدید نیوز
  http://www.hadidnews.com