تاریخ انتشار :يکشنبه ۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۰
این فیلم برای نخستین بار با صدا و تصویری ویژه در سینما تک کلاسیک تهران نمایش داده می‌شود.
آرواره‌ها با تصویر و صدایی متفاوت در ارسباران
به گزارش حدیدنیوز، فیلم سینمایی «آرواره‌ها» به کارگردانی استیون اسپیلبرگ چهارشنبه ۱۲ دی ماه ۱۳۹۷ ساعت ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران نمایش و پس از آن نقد و بررسی می‌شود.به گزارش مشرق به نقل از باشگاه فیلم کلاسیک تهران، فیلم سینمایی «آرواره‌ها» محصول ۱۹۷۵ به کارگردانی استیون اسپیلبرگ و بازی روی شایدر، رابرت شاو، ریچارد درایفس روز چهارشنبه ۱۲ دی ماه، ساعت ۱۸ در فرهنگسرای در ارسباران نمایش داده می‌شود و پس از آن نیز این فیلم مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.
 
آرواره‌ها اولین فیلم مهم اسپیلبرگ محسوب می‌شود که برای او شهرت جهانی آورد و یک شبه او را معروف و پولدار کرد. بیشتر شهرت فیلم به خاطر سبک نو آورانه و خاص خود در آن سال‌ها بود که بسیار در سطح جهانی دیده شد. این فیلم پرفروش‌ترین فیلم سال شد و تا سال ۱۹۷۷ پرفروش‌ترین فیلم جهان بود بلکه اکنون با محاسبه نرخ تورم با فروشی معادل ۲۷/۲ دلار یکی از ده فیلم پرفروش تاریخ با محاسبه نرخ تورم است. این فیلم همچنین جز ۲۵۰ فیلم برتر تاریخ سینما در سایتimdb است و در ۵۰۰ فیلم برتر تاریخ سینما به انتخاب مجله امپایر جز ۱۰ فیلم اول است و به اعتقاد بسیاری از کارشناسان یکی از بهترین فیلم‌های اسپیلبرگ محسوب می‌شود.
 
در خلاصله داستان فیلم «آواره‌ها» چنین آمده است: فیلم داستانی از حمله‌های یک کوسه بزرگ سفید به انسان‌ها و تلاش‌های یک افسر پلیس برای نگاهبانی از مردم در برابر این کوسه است. آرواره‌ها بر پایه رمانی به همین نام نوشته پیتر بنچلی ساخته شده‌است.این فیلم برای نخستین بار با صدا و تصویری ویژه در سینما تک کلاسیک تهران نمایش داده می‌شود.
 
علاقمندان برای حضور دراین نشست می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی بالاتر از پل سیدخندان‌، خیابان جلفا مراجعه و یا با شماره‌های ۲۰- ۲۲۸۷۲۸۱۸ (اینجا) تماس بگیرند. http://hadidnews.com/vdcjyyet.uqeayzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما