تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۱۸
نشانه های آزادی از نگاه سایت آمریکایی

کنسرت لیدی گاگا به زودی در ایران

در سال ۲۰۰۸ موسیقی پاپ در ایران ممنوع شد اما اکنون ما در ایران شاهد کنسرت هایی هستیم که خواننده آنها تک خوان زن می باشد و این نشان افزایش آزادی در ایران است.
به گزارش حدیدنیوز، سایت کریستین ساینس مانیتور نوشت: در سال ۲۰۰۸ موسیقی پاپ در ایران ممنوع شد اکنون اما ما شاهدیم در ایران کنسرت هایی برگزار می گردد که خواننده آنها تک خوان زن می باشد و این نشان افزایش آزادی در ایران است.







کریستین ساینس مانیتوردر ادامه نوشت: از اوایل انقلاب تاکنون موسیقی برای خوانندگان زن و موسیقی های غربی در ایران چنین آزادی و شرایط خوبی را نداشته اند و هر چند هنوز لیدی گاگا نمی تواند در ایران کنسرتی داشته باشد اما از زمان روی کار آمدن رئیس جمهور روحانی، آزادی زیادی برای موزیسین ها و خواننده های ایرانی ایجاد شده است.





این سایت در ادامه نوشت: گفته می شود به زودی موزیسین های متال نیز فرصت اجرای کنسرت در ایران را پیدا کنند و مردم ایران قادر خواهند بود با انواع موسیقی که تا چندی پیش در این کشور ممنوع بود، آشنا شوند.







کریستین ساینس مانیتور درادامه به سخنان امام خمینی (ره) اشاره کرد و نوشت: زمانی رهبر ایران آقای خمینی پدر انقلاب ایران به مدیر رادیوی ملی ایران گفته بود که با همه توان با موسیقی مبارزه کنید زیرا موسیقی ذهن جوانان ما را فاسد می کند. http://hadidnews.com/vdcjyye8.uqehhzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما