تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۱
مديرعامل پژوسيتروئن فرانسه با بيان اين كه همگرايي كامل و بستر محكمي در همكاري با ايران در زمينه همكاري هاي مشترك ايجاد شده است، ايران را مهم ترين نهاد توليدي پژو در آسيا و خاورميانه دانست.
در كيفيت، ايمني و مسايل زيست محيطي در ايران سنگ تمام مي گذاريم
به گزارش حدید نیوز و به نقل از ايكوپرس، در نشست مشترك مديران ارشد ايران خودرو و پژوسيتروئن، كارلوس تاوارس از توليد يك ميليون دستگاه خودرو تا سال 2025 در ايران خبر داد و افزود: ايران خودرو در اجراي برنامه هاي راهبردي و الگوي كسب و كار جديدي كه پژو براي خود تعريف كرده است، نقش كليدي داشته و در توليد محصولات ما در منطقه كه 75درصد خواهد بود، توليدكننده نخست منطقه خواهد بود.

وي ارتباطات تاريخي با ايران خودرو را زمينه ساز و رقم زننده آينده خودروسازي ايران دانست و چشم انداز مشترك با دولت ايران و وزارت صنعت، معدن و تجارت را براي توليد محصولاتي با كيفيت، هزينه مناسب، دوستدار محيط زيست جهت تامين رفاه و ايمني مصرف كنندگان در پيشبرد اين همكاري ها اثربخش دانست.


تاوارس در ادامه با تاكيد بر اين كه پژو براي اين همكاري مشترك سنگ تمام خواهد گذاشت، خاطرنشان كرد: مسئوليت شماره يك ما راضي كردن مصرف كننده ايراني است و در همه محصولات و برندهايي كه وارد مي‏كنيم، مدرن بودن، ايمني و حفاظت از محيط زيست را در نظر داريم.


وي گام اول همكاري هاي جديد را توليد خودروهاي 208، 2008 و 301 عنوان كرد و آن را زمينه‏ ساز گام‏هاي بعدي و آينده درخشان دور جديد همكاري‏ها ذكر كرد.


وي تامين‏ كنندگان ايراني را بخشي از زنجيره موفقيت پژو دانست و افزود: شركت ايكاپ با حضور و همكاري تامين كنندگان ايراني موفق خواهد بود چرا كه ما به سازندگان ايراني اعتماد داريم و براي توسعه صادرات محصولات مشترك خود به انتقال تخصص و دانش فني به آنها خواهيم پرداخت.


مديرعامل پژوسيتروئن حاكم بودن سطح آموزش متعالي در ايران را فرصتي مناسب براي همكاري هاي مشترك و تبادل متخصصان و مهندسان دو طرف دانست و از نخبگان ايراني براي همكاري با شركت ايكاپ دعوت كرد.


وي اين تبادل نيروي انساني را عاملي محرك و موثر براي غلبه بر چالش‏هاي جديد عنوان كرد و افزود: من اطمينان دارم كه ايكاپ با وجود رهبران و كاركنان توانمند خود و حمايت هر دو طرف اين قرارداد مشترك مي‏تواند اهداف صادراتي خود را محقق كند.

http://hadidnews.com/vdcjyvet.uqex8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما