تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۲۳
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏شهر در مجلس شورای اسلامی در همایش «روشنگری سیاسی» به بیان روایت اعطای عبای سید‏حسن نصرالله به بانوی مسیحی پرداخت.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از فارس، اسماعیل کوثری امشب در همایش «روشنگری سیاسی» در شهرستان پردیس که با حضور جمع کثیری از مردم این شهرستان در مسجد «صاحب‏الزمان» بومهن برگزار شد، اظهار داشت: رژیم اشغالگر قدس در عملیاتی نظامی با استفاده از سامانه‏های موشکی لیزری، تک تک مواضع حزب‏الله را در جنوب لبنان بعد از مراحل شناسایی مورد هجمه قرار داده بود.

وی ادامه داد: آنها بعد از حمله نظامی به خیال خود بعد از یک هفته این عنصر مقاومت اسلامی را از بین می‏برند؛ در حالی که حزب‏الله لبنان بعد از این جریان سربلند کرد و بر مقاومت خود شدت بخشید.

کوثری اضافه کرد: صهیونیست‏ها بعد از ناکامی در میدان نبرد به دیگر تاکتیک‏های خصمانه از جمله جنگ نرم علیه حزب‏الله و رهبر این گروه یعنی سید‏حسن نصرالله روی آوردند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: آنها با استفاده از ابزارهای تبلیغاتی خود در ابتدای امر به شیعیان مراجعه کردند تا مواردی از درون جبهه مقاومت برای مقابله با حزب‏الله بیابند؛ اما پاسخ شیعیان به این اقدامات تبلیغی این بود که «خداوند سید‏حسن نصرالله را حفظ کند». 



وی ادامه داد: این اقدام علاوه بر جامعه شیعیان در میان اهل تسنن و همچنین مسیحیان مناطق خط مقدم مقاومت نیز مورد آزمایش قرار گرفت و همان پاسخ از زبان این اقشار نیز شنیده شد.

*عبایی که یک میلیون دلار قیمت‏گذاری شد

کوثری اضافه کرد: در این بین، مصاحبه‏ای رسانه‏ای با زنی مسیحی صورت گرفت و فرد مصاحبه‏کننده از پاسخ او که همان درخواست حفظ سلامتی سید‏حسن نصرالله از درگاه باری تعالی بود، مورد تعجب و پرسش خبرنگار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: آن زن پاسخ داد که «سید‏حسن انسان غیرت‏مندی است که مقابل رژیم صهیونیستی ایستاده و ما به همین دلیل از او حمایت می‏کنیم».

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: آن خبرنگار دوباره پرسید که خواسته شما از رهبر حزب‏الله چیست و آن بانوی مسیحی پاسخ گفت که «ما از او چیزی نمی‏خواهیم، اما اگر شد از وی درخواست عبایی دارم».

وی ادامه داد: خبرنگار سئوال کرد که عبای سید‏حسن نصرالله را برای چه می‏خواهید و زن مسیحی گفت که «می‏خواهم این عبا را به دور بدن فرزندانم بپوشانم که آنها نیز مانند رهبر حزب‏الله مردی غیرتمند بار بیایند».

کوثری اضافه کرد: سید ‏حسن نصرالله این عبا را به زن مسیحی از طریق اطرافیانش تقدیم کرد و فردی کویتی طی تماسی تلفنی، بهایی یک میلیون دلاری برای خرید این عبا پیشنهاد داد اما آن زن از فروش عبای اعطایی سید‏حسن نصرالله خودداری کرد.

وی ادامه داد: بعد از چندی وی با سفری به ایران در محل دانشگاه تهران حاضر شد و این خاطره را از ابتدا تا انتها تشریح کرد.

کوثری اضافه کرد: دانشجویان بسیجی بعد از پایان بیان خاطره این بانوی مسیحی از وی درخواست کردند تکه‏ای از آن عبا را به آنها بدهد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: پاسخ او به دانشجویان اطرافش این بود که «خوشبختانه در این کشور انسان‏های با‏غیرت بسیاری وجود دارند؛ این عبا را باید تکه تکه کرد و به سران کشورهای عربی داد تا کمی به غیرت بیایند و اینگونه به بیگانگان باج ندهند». 



*قطر و عربستان نان اسلام را می‏خورند و به آن ضربه می‏زنند

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قطر و عربستان نان اسلام را می‏خورند و به آن ضربه می‏زنند، گفت: امام راحل(ره) در طول مبارزات خود، اسلام ناب محمدی(ص) و اسلام آمریکایی را از یکدیگر تفکیک کرد.

کوثری تصریح کرد: تا آن زمان کسی چنین تقسیم‏بندی را انجام نداده بود؛ در حال حاضر برخی مانند قطر و عربستان نون اسلام را می‏خورند اما در پشت پرده ضربه به اسلام می‏زنند.

وی اضافه کرد: مسئولان عربستان از سویی خود را خدّام اسلام معرفی می‏کنند و از سویی دیگر دست‏شان در دستان خون‏آلود صهیونیست‏های جنایتکار داده‏اند و همه توطئه‏های خود علیه مسلمانان را با آنها اجرایی می‏کنند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: از این رو، شعار «نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی» سال ۴۲ امام راحل(ره) در انقلاب اسلامی سال ۵۷ و همچنین تا اواخر عمر پر برکت‏شان هیچ تغییری پیدا نکرد.

کوثری ادامه داد: این شعار و شعارهای دیگر نظیر «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» نیز از بطن اسلام ناب محمدی(ص) نشأت می‏گیرند. http://hadidnews.com/vdcjyoev.uqeimzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما