تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۱۰
معاون بازرگانی داخلی شرکت پشتیبانی امور دام، اقدامات این شرکت را در جهت تنظیم بازار گوشت قرمز و مرغ تشریح کرد.
تشریح اقدامات دولت برای کنترل بازار/ عرضه مرغ منجمد افزایش یافت
به گزارش حدیدنیوز،عباس والوزی در پاسخ به این پرسش که با توجه به افزایش مجدد قیمت مرغ در بازار دولت چه اقداماتی برای کنترل وضعیت پیش آمده انجام داده است؟ اظهارداشت: ما از همان روزی که حس کردیم قیمت مجددا در حال رشد است عرضه مرغ به بازار را افزایش دادیم و امروز نیز این اقدام تشدید شده است ضمن اینکه در استان‌های مختلف این تکلیف انجام شده که تا می‌توانند عرضه را بالا ببرند.
 
وی افزود: تصور ما این است که در پی اقدامات انجام شده حداقل، رشد قیمت متوقف شود و سپس بهای این کالا مقداری کاهش پیدا کند.
 
والوزی با بیان اینکه احتمال می‌دهیم قیمت این کالا به حدود ۷۵۰۰ تومان کاهش یابد، گفت: شرکت پشتیبانی اموردام  در حال حاضر روزانه حدود ۲ الی ۳ هزار تن مرغ منجمد توزیع می‌کند و اگر درخواست برای عرضه بیشتر وجود داشته باشد ما آمادگی داریم این میزان را به ۵ هزار تن در روز افزایش دهیم.
 
معاون بازرگانی داخلی شرکت پشتیبانی امور دام در مورد کنترل بازار گوشت قرمز نیز گفت: فعلا ما در حال عرضه حدود ۲ هزار تن گوشت قرمز برای کنترل شرایط، به بازار هستیم که این اقدام از هفته گذشته آغاز شده و منتظر نتیجه این اقدام هستیم.
 
والوزی تصریح کرد: ما این گوشت را به قیمت ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه می‌کنیم و قیمت آن برای مصرف کنندگان حدود ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان است.
  http://hadidnews.com/vdcjyiet.uqe8yzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما