تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۲۶
کارگردان مستند «نگاه فرهنگ به سیاست» گفت: : در روزهای پایانی دولت احمدی‌نژاد کار ساخت این مستند را با تصویربرداری از ایشان به اتمام رساندیم و آنرا به نهاد ریاست جمهوری تحویل دادیم.
به گزارش حدیدنیوز، احمد نجفی در گفت وگو با تسنیم، از پایان تصویربرداری، تدوین و مونتاژ مستند شانزدهمین اجلاس سران غیرمتعهدها خبر داد و گفت: در روزهای پایانی دولت احمدی‌نژاد کار ساخت این مستند را به اتمام رساندم و آنرا به نهاد ریاست جمهوری تحویل دادم.

کارگردان این مستند افزود: این مستند با نام «نگاه فرهنگ به سیاست» تولید شده و تنها بخش تصویربرداری از سخنان محمود احمدی نژاد ریاست جمهوری سابق کشورمان باقی مانده بود که به دلیل حضور در سفرهای استانی و جلسات دیگر در روزهای آخر دولت ایشان انجام شد.

وی با بیان اینکه مستند «نگاه فرهنگ به سیاست» به درخواست معاونت مطبوعاتی ریاست جمهوری سفارش داده شد اظهار کرد: پیش تولید این مستند با عجله آغاز شد که متأسفانه با کمبود زمان مواجه شدیم و کار به طول انجامید.

نجفی عنوان کرد: مستند «نگاه فرهنگی به سیاست» در ۲ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای پس از تصویربرداری از محمود احمدی نژاد با تلاش بر اینکه دستاوردهای این اجلاس را از رییس جمهوری جویا شویم پخش می‌شود.

این عضو شورای عالی سینما تأکید کرد: در این مستند تلاش داریم از فضای سیاسی دور شده و با نگاهی متفاوت، تعامل‌های فرهنگی در این رویداد بین المللی را به تصویر بکشیم.

شانزدهمین اجلاس سران کشورهای عضو جنبش غیرمتعهد روزهای ۹ و ۱۰ شهریورماه در تهران برگزار شد و شخصیت‌های سیاسی همچون بان کی مون دبیرکل سازمان ملل، محمد مرسی رییس جمهوری مصر، مان موهان سینگ نخست وزیر هند و محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین از جمله مهمانان این اجلاس بودند. http://hadidnews.com/vdcjy8e8.uqeivzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما