تاریخ انتشار :شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۱
در صوریتکه بانک ها و قوه قضائیه عملکرد هماهنگ تری داشته باشند مبالغ قابل توجهی از معوقات بانکی وصول می شود.
ترمز رشد اقتصادی با تاخیر در وصول معوقات بانکی کشیده می شود
به گزارش حدیدنیوز، رحیم زارع درباره آخرین وضعیت رسیدگی به موضوع وصول بدهی‌های معوق بانک ها گفت: سیستم بانکی کشور باید با هماهنگی با دستگاه های امنیتی، اطلاعاتی، قضایی و سیاسی جزئیات پرونده‌های بدهکاران بانکی را بررسی و راهکارهای مشخصی برای وصول معوقات فراهم کنند.

نماینده مردم آباده، بوانات و خرم‌بید در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با وجود اینکه قوه قضائیه عملکرد مناسبی در رسیدگی به وضعیت بدهکاران بزرگ بانکی داشته، اما انتظار این است تکلیف نهایی این موضوع هر چه زودتر روشن شود.

این نماینده مردم در مجلس نهم ادامه داد: باید جریان‌های ناسالم از اقتصاد کشور حذف شود تا شرایط برای رونق اقتصادی به وجود آید.

زارع با یادآوری نقش اقتصاد سالم در افزایش اشتغال گفت: زمان آن فرا رسیده به رانت های اقتصادی پایان داده شود و شرایط را برای اقتصاد مولد و رونق بخش صنعت فراهم کرد.

وی به نقش سازنده وصول معوقات بانکی در رونق اقتصادی اشاره کرد وادامه داد: باید توجه داشت در سه دوازدهم بودجه به طرح های عمرانی ۶ هزار میلیارد تومان اختصاص داده شده، این در حالی است که یکی از بدهکاران بانکی یک ششم این مبلغ را به سیستم بانکی بدهکار شده، بنابراین رسیدگی به وصول بدهی ها یک اولویت مهم است.

زارع تصریح کرد: مردم می خواهند تاثیرات وصول معوقات بانکی را در اقتصاد کشور لمس کنند بنابراین تاخیر در این مسئله قابل قبول نیست.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس یادآور شد: در حال حاضر با مدیریت و هماهنگی با نهادهای مالی می توان شرایط را برای وصول معوقات بانکی فراهم کرد. http://hadidnews.com/vdcjxoe8.uqehazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما