تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۵۵
نماینده مردم پیرانشهر در مجلس از لزوم اعزام ۳ دانش‌آموز حادثه‌دیده پیرانشهر به خارج از کشور خبر داد و گفت: طی نامه‌ای امروز این موضوع با رئیس‌جمهور مطرح می‌شود.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از فارس، رسول خضری، نماینده مردم پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: طی بررسی‌هایی که از وضعیت دانش‌آموزان حادثه‌دیده پیرانشهر داشتیم، مقرر شد که طی نامه‌ای به رئیس جمهور، شرایط ۳ دانش‌آموز برای اعزام به خارج از کشور فراهم شود.

وی ادامه داد: ۲ دانش‌آموز بستری شده در بیمارستان اصفهان و یک دانش‌آموز بستری شده در مشهد نیازمند اعزام به خارج از کشور هستند.

خضری اظهار امیدواری کرد که مراحل قانونی انجام اعزام این دانش‌آموزان به خارج از کشور به سرعت فراهم شود.

به گزارش فارس، آتش‌سوزی بخاری کلاس درس که ۱۵ آذر ماه سال‌جاری در دبستان شهر «شین‌آباد» از توابع پیرانشهر استان آذربایجان غربی رخ داد موجب فوت ۲ دانش‌آموز دختر و آسیب‌دیدگی ۲۶ دانش‌آموز کلاس چهارم دبستانی شد.

در حال حاضر ۱۴ دانش‌آموز از بیمارستان مرخص شدند؛ ۶ دانش‌آموز در بیمارستان اصفهان، ۳ دانش‌آموز در بیمارستان مشهد و ۳ دانش‌آموز نیز در بیمارستان تبریز بستری هستند.

به گفته خضری، ۲ دانش‌آموز که در بیمارستان سینا تبریز بستری هستند، فردا از بیمارستان مرخص خواهند شد. http://hadidnews.com/vdcjxaev.uqetizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما