تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۴۹
در نشست کنفدراسیون اتاق بازرگانی و صنعت آسیا- اقیانوسیه صورت گرفت
دعوت از مسئولان CACCI برای حضور در اتاق ایران


نشست کنفدراسیون اتاق های بازرگانی و صنعت آسیا- اقیانوسیه به ریاست ایناشویلی، رئیس جدید CACCI با هدف تهیه نقشه راه برای فعالیت های آتی این کنفدراسیون، نحوه گسترش تعاملات درون گروهی ۲۷ کشور عضو، تهیه دستور کار اجلاس سالیانه این کنفدراسیون و بررسی نحوه عملکرد شوراهای تخصصی آن از تاریخ ۱۲تا۱۴ بهمن ماه در بنگلاش برگزار گردید که نماینده اتاق ایران نیز در این اجلاس حضور داشت.

به گزارش پایگاه خبری حدید نیوز به نقل از روابط عمومی اتاق ایران، در خلال برگزاری این اجلاس، علاوه بر بحث و تبادل نظر پیرامون موضوعات مذکور و تهیه دستور کار آتی این کنفدراسیون، جلساتی نیز به طور جداگانه با رئیس و مسئولان اتاق بازرگانی بنگلادش و وزاری اقتصاد، کشاورزی و بازرگانی این کشور برگزار گردید که در این جلسات ضمن بیان مشکلات موجود بر سر راه توسعه فعالیت های اقتصادی اعضا، راهکارهایی به منظور رفع این معضلات و نحوه فعالیت های آتی ارائه شد.

در ضمن به پیشنهاد و دعوت اتاق ایران مقرر شد یک هیات بلندپایه متشکل از مسئولان این کنفدراسیون و نمایندگان اتاق های بازرگانی عضو آن در سال ۹۴ به ایران سفر کنند. به علاوه پیشنهاد این اتاق مبنی بر تاسیس کمیته ملی متشکل از فعالان اقتصادی هر کشور توسط هریک از اتاق های بازرگانی عضو با استقبال مواجه شد و مقرر گردید این موضوع در دستور کار آتی کنفدراسیون قرار گیرد.

در این برنامه همچنین لیست رخداد های مهم بین المللی سال ۲۰۱۵ میلادی توسط این اتاق در اختیار کشور های عضو قرار گرفت.
لازم به ذکر است عملکرد این اتاق نیز به دلیل اقدامات شایان توجه انجام شده برای پيشبرد اهداف و پروژه هاي تجاری این کنفدراسیون، مورد توجه مسئولان CACCI قرار گرفت.

اتاق بازرگانی ایران از سال ۱۳۸۷ که به عنوان عضو اصلی این کنفدراسیون انتخاب شده است و ازآن هنگام علاوه بر برقراری تعاملاتی سازنده با مسئولان و کشورهای عضو این کنفدارسیون، چندین مسئولیت کلیدی از جمله عضویت در هیات رئیسه، کمتیه تعیین بودجه و کمیته اجرایی این کنفدارسیون را نیز برعهده گرفته است. ایجاد لینک میان فعالان بخش خصوصی ایران با فعالان بخش خصوصی کشورهای عضو این کنفدراسیون از طریق عضویت ایشان در شوراهای تخصصی و برنامه های تجاری این کنفدارسیون از دیگر اقدامات اتاق است. http://hadidnews.com/vdcjx8et.uqe8hzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما