تاریخ انتشار :يکشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۵
خواننده مشهور مسیحی که تا چندی پیش در شبکه‌های تلویزیونی و کنسرت‌ها به اجرای برنامه می‌پرداخت، اکنون با پوشیدن یونیفرم نظامی به جای کت‌وشلوار و به‌ دست گرفتن اسلحه به‌ جای میکروفن در معلولا حضور پیدا کرده است.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از ابنا، شبکه تلویزیونی الجدید لبنان در خبری که از تلویزیون لبنان پخش شد از پیوستن یک خواننده مسیحی به مجاهدان حزب‌الله در سوریه خبر داد.



این شبکه با اعلام اینکه «ولید سرکیس» خواننده مشهور مسیحی که تا چندی پیش در شبکه‌های تلویزیونی و کنسرت‌ها به اجرای برنامه می‌پرداخت اضافه کرد: اکنون او با پوشیدن یونیفرم نظامی به جای کت‌وشلوار و به‌دست گرفتن اسلحه به‌جای میکروفن در معلولا حضور پیدا کرده است.



«رونا حلبی» مجری شبکه الجدید در گفتگو با «ولید سرکیس» علت حضور وی را در بین نیروهای حزب‌الله پرسیده است.



سرکیس در پاسخ به سوال مجری الجدید، با بیان اینکه من اصلیت سوریه‌ای دارم تاکید کرد اینجا خاک و وطن من است و وظیفه خود می‌دانم که از آن تا پای جان دفاع کنم.



 



این خواننده مشهور جهان عرب در پاسخ به این سوال که شما خواننده هستی و چطور جنگ را انتخاب کردی اظهار داشت: به جان و مال و ناموس ما در سوریه حمله کرده‌اند و آن‌وقت من خوانندگی کنم؟ من غیرت ندارم؟ حرف زدن با تروریست‌ها فایده‌ای ندارد و باید با آنها جنگید.







گفتنی است ولید سرکیس در زمان به شهادت رسیدن «حمزه الحاج حسن» خبرنگار المنار، «محمد منتش» تصویربردار المنار و «حلیم علوه» از اعضای کادر فنی المنار هفته گذشته هنگام پوشش عملیات پاکسازی در شهر معلولا بر اثر تیراندازی گروه‌های تکفیری به شهادت رسیدند در کنار آنها حضور داشته است.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=۱۳۹۳۰۱۳۱۰۰۰۵۰۹#sthash.۹۵JXrZW۴.dpuf http://hadidnews.com/vdcjx8e8.uqehtzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما

موسی طیبی
خدا را شکر که رگ غیرت احیائ شد بارک الله