>> تلاش شیمون پرز برای براندازی نظام ایران در سال۸۸ از طراحی شعار “نه غزه، نه لبنان” تا دیدار با عوامل فتنه +تصاویر | حدید نیوز
تاریخ انتشار :پنجشنبه ۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۶
در همان زمان که این مثلث شوم (آمریکا، انگلیس و اسرائیل) بر آتش فتنه ۸۸ می‌دمیدند شیمون پرز در قامت مدافع آن پرده از خیال خام این رژیم برداشت.
تلاش شیمون پرز برای براندازی نظام ایران در سال۸۸/ از طراحی شعار “نه غزه، نه لبنان” تا دیدار با عوامل فتنه +تصاویر

به گزارش حدید نیوز: «یمعون برنسکی» معروف به شیمون پرز، دوم آگوست ۱۹۲۳ در شهر ویشنوا که در آن زمان بخشی از لهستان بود به دنیا آمد. پدرش اسحاق تاجر چوب بود و مادرش سارا ملتز نام داشت و پرز نخستین پسر آنها بود. والدین او در سال ۱۹۳۲ به اسرائیل مهاجرت کردند و دو سال بعد، وی به همراه خانواده‌اش در تل آویو مستقر شدند. شیمون پرز یکی از کلیدی‌ترین چهره‌های رژیم صهیونیستی بود که از زمان تاسیس این رژیم تاکنون همواره در پست‌های مهمی ایفای نقش کرده بود. وی از سال ۲۰۰۷ به عنوان نهمین رئیس جمهور رژیم غاصب قدس فعالیت کرد و با وجود تشریفاتی بودن این مقام، به عنوان پدر معنوی جناح‌ها و گروه‌های مختلف به شمار می‌رفت.او نخستین بار در سال ۱۹۵۹ به کنست راه یافت و تا پیش از ریاست جمهوری، در پست‌هایی همچون نخست‌وزیری (دوبار)، وزیر امور خارجه (سه بار) و وزیر دفاع (دوبار) ایفای نقش کرده است.

شیمون پرز چگونه از فتنه گران در سال ۸۸ حمایت کرد؟

فتنه ۸۸ تحت مدیریت مثلث آمریکا، انگلیس و اسرائیل شکل گرفت و ادامه یافت، چند سال قبل از شروع فتنه، رفت‌و‌آمدها شروع شد. ملاقات‌هایی با هدایت بیرونی مایکل لدین، که دو بار سفر مک کین و دو بار سفر هابر ماس را به دعوت وزیر فرهنگ متواری دولت اصلاحات در پی داشت. در همین راستا کارگاه‌هایی تحت عنوان مبارزه مدنی از سوی الیزابت چنی در دبی و لاهه تشکیل شد. در همان زمان که این مثلث شوم (آمریکا، انگلیس و اسرائیل) بر آتش فتنه ۸۸ می‌دمیدند شیمون پرز در قامت مدافع آن پرده از خیال خام این رژیم برداشت.  رئیس وقت رژیم صهیونیستی رسما از آشوبگران در ایران حمایت کرد. شیمون پرز ضمن دفاع از تشدید تحریم علیه ایران گفت: «نبرد علیه جمهوری اسلامی از بیرون مرزهای آن آغاز نمی‌شود بلکه از درون مرزهای ایران شروع می‌شود.»

پرز طی سخنانی در دانشگاه «هرتسلیا» با تکرار حمایت‌های سابق از آشوبگران گفت: «حمایت از سرکشی‌های حکومت در برابر اعتراض نباید به اسرائیل محدود شود بلکه باید دیگر کشورها هم این شیوه را در پیش بگیرند.»

1

جلاد قانا در دفاع از عناصر فتنه‌گر و محارب گفت: «مخالفت با ایران، از برقراری تحریم‌های اقتصادی گسترده کم اهمیت‌تر نیست. نبرد علیه رژیم از داخل مرزهای ایران آغاز می‌شود. ما باید از مخالفانی که با رژیم مبارزه می‌کنند دلجویی و آنها را دلگرم سازیم. ما باید در تحریم‌های اقتصادی برای فشار بر جمهوری اسلامی همنوا شویم.»

اظهار نظر شیمون پرز در این مورد که فتنه‌گران به نیابت از رژیم کودک کش صهیونیستی در حال جنگ با نظام جمهوری اسلامی ایران هستند وقتی نمودی آشکار یافت که در جريان حاشيه سازي راهپیمایی روز قدس سال ۸۸ شماری از فتنه گران ضمن دعوت به خط زدن شعار «مرگ بر اسرائيل»،  شعار «نه غزه نه لبنان» سر دادند؛ شعاری که نخستین بار توسط سايت وزارت خارجه رژيم صهيونيستي ديكته شده بود.

2

با سفر «كاسپين ماكان» نامزد ندا آقاسلطان به فلسطين اشغالي و ملاقات وي با شيمون پرز رئيس رژيم صهيونيستي، ابعاد تازه اي از همكاري سازمان جاسوسي انگليس و سرويس صهيونيستي موساد در ترور ندا آقاسلطان فاش و نقش رژیم صهیونیستی در آتش بیاری معرکه آشکارتر شد.

كاسپين ماكان به همراه آرش حجازي (که مدعی بود شاهد اتفاقي! صحنه ترور آقاسلطان بوده است) نقش گسترده اي در جريان سازي رسانه اي بي.بي.سي انگليس و ساير رسانه هاي ضدانقلابي عليه جريان اسلامي ايفا کردند. در اين ميان سفر كاسپين ماكان به تل آويو و ملاقاتش با شيمون پرز، ابعاد تازه‌اي از زدوبند اطلاعاتي انگليس و اسرائيل را فاش کرد و به رسوايي بزرگ براي سازمان فتنه و رسانه هاي آن در داخل و خارج كه مكررا روي اظهارات ماكان به عنوان نامزد مصيبت ديده آقاسلطان مانور مي دادند، تبديل شد.  كاسپين ماكان كه به عنوان فروشنده عكس‌هاي خصوصي آقاسلطان به بي.بي‌.سي هم معرفي مي شد، در مصاحبه با بي.بي.سي از سفر به فلسطين اشغالي دفاع كرد و مدعي شد: «اين سفر را به قصد انسان دوستانه انجام داده ام. من مي خواستم تصويري را كه جمهوري اسلامي از يك دشمن فرضي به نام اسرائيل در ذهن مردم ايران ساخته، بشكنم!»  وی در حالی برای خدمت به منافع صهیونیست‌ها از عبارت «دشمن فرضی» استفاده کرد که چند هفته پیش از این دیدار پرز در اداره سوخنوت گفته بود: «مبارزه با جمهوري اسلامي از داخل مرزهاي اين كشور آغاز مي شود و مخالفان به نمايندگي آنها با جمهوري اسلامي مي جنگند.»

4

پرز و نتانياهو بارها از سران فتنه با اسم نام برده و شجاعت آنها را در مبارزه با جمهوري اسلامي ستوده بودند. اگرچه پیش از آن نیز مقامات رژیم صهیونیستی بارها به صراحت از این آرزوی خام سخن گفته بودند که تمام توان خود را برای سرنگون کردن نظام ایران به کار می‌گیرند.

http://hadidnews.com/vdcjvvet.uqexvzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما