تاریخ انتشار :شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۸
تنها فرق برنامه مناظره دیروز با مسابقه هفته این بود که این هشت نفر دستشان روی زنگ نبود و مرتضی حیدری هم مثل نوذری نمی‌پرسید: «از کی بپرسم؟!»
مسابقه هفته به جای مناظره
به گزارش سرویس وبلاگستان حدیدنیوز، نویسنده وبلاگ آهستان در آخرین پست وبلاگ خود چنین نوشت: مناظره‌ دیروز به همه چیز شباهت داشت جز مناظره. همان لحظه اول یاد مسابقه هفته و مرحوم منوچهر نوذری افتادم. مخصوصا آن بخش دوم که انصافا شباهت زیادی به مسابقه هفته داشت! یادش بخیر مرحوم نوذری دقیقا مثل مرتضی حیدری سوالاتی را از روی برگه می‌خواند و شرکت کنندگان هم به آن جواب می‌دادند.



تنها فرق برنامه دیروز با مسابقه هفته این بود که این هشت نفر دستشان روی زنگ نبود و مرتضی حیدری هم مثل نوذری نمی‌پرسید: «از کی بپرسم؟!»

به هرحال مناظره تمام شد و صداوسیما به مردم هیچ کمکی نکرد. صداوسیما امروز می‌توانست این هشت نفر و برنامه‌هایشان را به مردم کشورمان معرفی کند. می‌توانست شعارها و ادعاها و برنامه‌های نامزدها را به چالش بکشد و آنها را در معرض قضاوت مردم قرار دهد. اما حالا با این نمایش ، همه چیز به خنده‌ بازاری برای عصر روز جمعه تبدیل شد.



دیروز با این جواب‌های دو سه دقیقه‌ای، چه نکته‌ای برای مردم روشن شد؟ این چه کمکی به مردم است که نظر و برداشت کاندیداها را درباره عکس‌های مختلف ببینند؟ (بنده خدا عارف حق داشت که عصبانی شود. آخرش هم معدن را با یک منطقه توریستی زیبا اشتباه گرفت!)



واقعا برای صداوسیمای مملکت متاسفم که این فرصت خوب را به بدترین شکل ممکن خراب کرد و با توهین به شعور مردم و نامزدهای مختلف، همه را مسخره کرد. من اگر جای این نامزدها بودم، قطعا به هیچ سوالی جواب نمی‌دادم و فورا از محل مناظرات خارج می‌شدم. حتی به قیمت تاثیر منفی بر آرایم. http://hadidnews.com/vdcjtve8.uqevtzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما