تاریخ انتشار :شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۵۶
در حالی که پوشیدن ساپورت در مدارس غرب ممنوع شده است، در سایه بی توجهی مسئولین، تعداد ساپورت پوشان در جامعه روز به روز افزایش می یابد. به گزارش دانا، امروز یاهو نیوز نوشت: پوشیدن ساپورت ...
به گزارش حدیدنیوز در حالی که پوشیدن ساپورت در مدارس غرب ممنوع شده است، در سایه بی توجهی مسئولین، تعداد ساپورت پوشان در جامعه روز به روز افزایش می یابد.

به گزارش دانا، امروز یاهو نیوز نوشت: پوشیدن ساپورت و شلوارهای تنگ برای دانش‌آموزان ایالت ماساچوست آمریکا ممنوع شد. 



این ممنوعیت در حالی انجام گرفته است که تعدادی از دانش آموزان که بدون توجه به این قانون با پوشیدن ساپورت وارد مدرسه شدند، مدیران مدارس آنها را از مدرسه بیرون کردند.

مسئولین این مدارس معتقدند که پوشیدن لباس های تنگ و تحریک کننده مانع پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان می شود؛ آنها برای مقابله با افت تحصیلی دست به این اقدام زده اند.

در حالی‌که کشورهای غربی با وضع قوانین جدیدی سعی می کنند تا نوع پوشش مردم را در قالب چهارچوب در بیاورند، برخی از مسئولین فرهنگی کشور با بی توجه به رواج لباس های تنگ در جامعه به گسترش این لباس ها کمک می کنند.

این روزها شاهد رواج لباس های تنگ مانند ساپورت در جامعه هستیم و تعدادی مردم از این لباس ها به عنوان یک لباس رسمی برای شرکت در اماکن عمومی استفاده می کنند.

قطعاً مدهایی که از سوی غرب وارد جامعه ما می شود امروز به بلایی در جامعه تبدیل شده است و این مدها اکنون نگرانی غربی ها را هم برانگیخته است.
http://hadidnews.com/vdcjtme8.uqeovzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما

ناشناس
خانم ها با دامن های کوتاه به دبیرستان میروند که اوضاع بدتری نسبت به ساپورت داره.این قانون برای مدرسه وضع شده نه برای کل جامعه.درست میخواهید به جمع بندی برسید که ساپورت چیز خوبی نیست ولی از استباط درست.منطقی باشه جوون ها هم کم کم قبول می کنند .
این خبر معتبر نیست. لطفا لینک اصلی خبر به زبان انگلیسی را ارایه بفرمایید
mobbin
پوشیدنش توی مدرسه ممنوعه که نظر درستیه اما این دلیل نیس که چون امریکا توی مدرسه ممنوع کرده ما توی جامعه ممنوع کنیم هرکی ازاده هر جور راحته بپوشه
رضا
پوشیدن ساپورت تو مدرسه ممنوع اعلام شده نه در سطح جامعه در سطح جامعه که از ساپورت بدتر هم میپوشن به خصوص سواحل دریاهاشون همچین میگید که انگار کل قوانینشون عوض شده