تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۲۷
نگاهی به حضور هنرپیشگان ایرانی در جشنواره‌های خارجی

گعده‌هایی برای برهنگی!+تصاویر

همه ساله با برپایی هر دوره جشنواره یا بازار فیلم و چنین گعده‌هایی در خارج از کشور، تعدادی از سینماگران مرد و زن کشورمان با ظواهر و پوششهای زننده و درآمیختگی حیوانی شرکت می‌کنند

به گزارش حدیدنیوز به نقل از سراج۲۴،  همه ساله با برپایی هر دوره جشنواره یا بازار فیلم و چنین گعده‌هایی در خارج از کشور، تعدادی از سینماگران مرد و زن کشورمان با ظواهر و پوششهای زننده و درآمیختگی حیوانی شرکت می‌کنند. فرشهای قرمزی که گاه زیر پای برخی از این مروّجان و طالبان بی حیایی و عادی کننده مباحث اروتیک پهن می‌گردد نه به خاطر هنر واقعی و یا توانمندی‌های حرفه ای آنها، بلکه با دادن جوایز پر طمطراق و ایجاد فضای پروپاگاندای سنگین درباره آنها و نیز الگو ساختن اقدامات و افعال آنها در اذهان مردم کشورمان، به نوعی آنها را در قامت مبلّغان و سفیران افکار سکولاریستی خود و مروجان ابتذال دلخواه اربابان شیطان‌پرست مغرب زمین مأمور و معرفی می‌کنند.

 

برهنگی و پوشیدن لباس‌های نیمه عریان زنان سینماگردر جشنواره‌های خارجی و عکس گرفتن‌های مداومشان در آغوش مردان اجنبی و نامحرم کشورهای دیگر آن هم به بهانه آزادی و یا ادعاهای فمنیستی درباره زنان، تقریبا به یک رفتار معمول تبدیل شده است.

 

برخی بازیگران و کارگردانان ایرانی که به جشنواره های مختلف سینمایی دعوت می شوند فراموش کرده اند که آنان نماینده ملت ایران در این مجامع به ظاهر فرهنگی هستند و باید در کنار آشناکردن ملل مختلف با سینمای ایران، مروج فرهنگ ایران اسلامی باشند.

 

انتخاب بازیگران سینمای ایران به عنوان داور جشنواره های رنگارنگ بین المللی به موضوعی جدید در حوزه سینمای انقلابی ایران تبدیل شده است که اگر به زوایای مختلف آن توجه نشود، قطعاً سینمای کشور متضرر خواهد شد.



بنا بر این گزارش، چند صباحی است که استقبال مجامع سینمایی از بازیگران سینمای ایران بالاخص بازیگران زن کشورمان به طور قابل ملاحظه ای افزایش پیدا کرده است.



 

گویا برخی از این بازیگران و کارگردانان ایرانی که به این جشنواره ها دعوت می شوند فراموش کرده اند که آنان نماینده ملت ایران در این مجامع به ظاهر فرهنگی محسوب می شوند و باید در کنار آشناکردن ملل مختلف با سینمای ایران، مروج فرهنگ ایران اسلامی باشند.



لازم به توضیح است که این افراد نه تنها به این مهم نمی پردازند بلکه بسیاری از این هنرپیشگان ایرانی با پوشش و آرایشی بسیار زننده در این مراسم حضور می یابند که اصلا در شأن یک مسلمان نیست. آرایش و پوشش برخی از آنان چنان زننده است که حتی با بعضی از سینما گران غیرمسلمان و لائیک چندان تفاوتی ندارد. 



گفتنی است در کنار این داوران، برخی از بازیگران زن ایرانی که برای اکران فیلم هایشان به آن سوی آب ها سفر می کنند رویه همکاران خود در نوع پوشش و رعایت شئون اسلامی را به منحصه ظهور دشمنان نظام می گذارند.

سایت خبری تحلیلی عصر امروز پیش از انتشار تصاویر حضور برخی از بازیگران و هنرمندان ایرانی در مراسم های خارجی، از مخاطبان خود عذر خواهی می کند؛ 



قابل ذکر است که این بداخلاقی های زنان سینمای ایران در سایه غفلت و اهمال مسئولان فرهنگی جامعه به وجود آمده است و البته پیش از این بازیگرانی چون فاطمه معتمد آریا، گلشیفته فراهانی و مینا لاکانی با خارج شدن از کشور حجابشان را به طور علنی کنار گذاشتند.



به نظر می رسد انتقادات و تاکیدات مراجع تقلید، علما، مسئولان و همچنین مردم در خصوص مبارزه با این بداخلاقی های سینمای ایران کارساز نبوده و سینما با این روندی که در پیش گرفته هر روز به ورطه ابتذال نزدیک تر می شود.



در پایان از مسئولان فرهنگی وزارت ارشاد و دیگر مسئولان مرتبط درخواست می شود که تا تعیین یک راهبرد مشخص برای نظارت بر هنرپیشگان ایرانی خارج از کشور، اجازه حضور این افراد در این مراسم های مبتذل گونه را بگیرند که در نهایت شاهد ترویج سینمای غیر اخلاقی در کشور نباشیم.

http://hadidnews.com/vdcjtie8.uqeatzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما