تاریخ انتشار :پنجشنبه ۳ تير ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۰
با امضاي نخستين قرارداد بازاریابی گروهی شركت خدمات پس از فروش ايران خودرو –ايساكو- و وزارت آموزش و پرورش، معلمان و فرهنگيان كشور مي توانند از كارت هاي اعتباري براي دريافت خدمات اين شركت استفاده كنند.
كارت هاي اعتباري ايساكو براي فرهنگيان كشور
به گزارش حدید نیوز، با امضاي نخستين قرارداد بازاریابی گروهی شركت خدمات پس از فروش ايران خودرو –ايساكو- و وزارت آموزش و پرورش، معلمان و فرهنگيان كشور مي توانند از كارت هاي اعتباري براي دريافت خدمات اين شركت استفاده كنند.

به گزارش ايكوپرس، قرارداد همكاري شركت ايساكو و وزارت آموزش پرورش صبح امروز به امضا رسيد تا براساس آن كارت هاي اعتباري ويژه در اختيار فرهنگيان كشور قرار بگيرد و آنها بتوانند با شرایط ویژه از  تسهیلات اعتباری خرید قطعات اصلی و همچنين سرويس‌هاي تعميرگاهي در سراسر كشور بهره مند شوند.


مديرعامل شركت ايساكو پس از امضاي اين قرارداد با بيان اينكه این طرح در سه فاز برای ارائه خدمات پس از فروش به فرهنگيان كشور با همکاری وزارت آموزش و پرورش از عید سعيد فطر آغاز می شود، اظهار كرد: در فاز اول این قرارداد 1500 تا دو هزار نفر از پرسنل آموزش و پرورش استان تهران از طرف 70 فروشگاه و 40 نمایندگی تحت پوشش قرار می گیرند.


سيدرضا حسینی افزود: کارت های اعتباری اين طرح متناسب با ميزان حقوق فرهنگيان در سه نوع پانصدهزار، يك ميليون و يك ميليون و پانصد هزار توماني صادر خواهد شد که از این طریق پرسنل می توانند از خدمات پس از فروش ایران خودرو استفاده كنند.


معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش نيز در جلسه انعقاد قرارداد با شرکت ایساکو گفت: این قرارداد به عنوان شروع همکاری با ایران خودرو محسوب می شود و به تدریج گسترش پیدا خواهد کرد.


سيد محمد بطحائي در خصوص نحوه پیشرفت این قرارداد در فازهای آتی عنوان کرد: در فاز اول و دوم امکان تحت پوشش قراردادن بازنشستگان را نداریم اما در فاز نهایی این گروه از فرهنگيان نیز از خدمات این طرح بهره مند خواهند شد.


وی در پایان عنوان کرد: کارت های اعتباری دریافت خدمات ایساکو با تایید کسر از حقوق کارکنان در اختیار آنها قرار خواهد گرفت که اعتبار آن به صورت چهار ماه و بدون بهره تامین می شود و همچنین امکان شارژ مجدد برای آنها فراهم است و کارکنان آموزش و پرورش می توانند با استفاده از این کارت ها از خدمات ایساکو با همان قیمت نمایندگی ها برای دریافت خدمات برای محصولات ایران خودرو استفاده نمایند.


براساس اين گزارش شرکت ایساکو در راستای ارائه خدمات نوین خود، بسته های خدماتی در قالب کارت را در اختیار پرسنل سازمان ها و نهادها مختلف قرار می دهد و به همین منظور اولین قرارداد سازمانی شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو با وزارت آموزش و پرورش امضاء شد.


بنابراین گزارش، بسته خدماتی ایساکو خدمتی نوین می باشد که برای دارندگان محصولات ایران خودرو شاغل در سازمان ها و ارگان ها طراحی شده است تا این کارکنان بتوانند با شرایط ویژه از  تسهیلات اعتباری خرید  قطعات اصلی و همچنين سرويس‌هاي تعميرگاهي در سراسر كشور بهره مند شوند.


لازم به ذکر است دارندگان بسته های خدماتی ایساکو می توانند در صورت نياز به خرید قطعات اصلی خودرو، با میزان اعتبار از قبل تعیین شده به شبكه مجاز فروشگاه‌ها و نمايندگي‌های ایساکو مراجعه و نسبت به خريد قطعات ، بدون پرداخت وجه و بدون احتساب هرگونه کارمزد و بهره اقدام و در مدت زمان مشخصی وجه را به صورت اقساطی پرداخت کنند. http://hadidnews.com/vdcjthet.uqet8zsffu.html
منبع : ایکو پرس
نام شما
آدرس ايميل شما