تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۳
همكاران دفتر منطقه‌اي اهواز براي بازرسي، نظارت و همكاري با نمايندگي‌هاي مذكور در شهرهاي مرزي مهران، سوسنگرد و خرمشهر مستقر شدند و در خدمت مراجعه‌كنندگان بودند.
خدمت‌رساني گسترده ايساكو به زائرين اربعين حسيني(ع)
به گزارش حدید نیوز به نقل از ايكوپرس، مديرعامل شركت خدمات پس از فروش ايران خودرو، ايساكو با اعلام اين خير اظهار كرد: با توجه به حضور ميليوني زائران و طولاني بودن راه و حجم سنگين ترافيك، نمايندگان شهرهاي مرزي با حجم بالاي مراجعه مشتريان مواجه شدند و با تمام توان در دو شيفت، سعي كردند ذهنيت خوبي از اين سفر در ذهن مشتريان به جا بگذارند.

سيدرضا حسيني گفت: در اين راستا و جهت تسريع در ارائه خدمات با توجه به افزايش چند برابري مسافران، علاوه بر استادكاران نمايندگي‌هاي كشيك، اكيپ ويژه‌اي از مركز و ساير نمايندگي‌ها و استان‌هاي مجاور در شهرهاي مرزي حضور به هم رساندند.


مدير عامل ايساكو افزود: تعداد نمايندگي‌هاي طرح كشيك حوزه دفتر منطقه‌اي اهواز 18 نمايندگي بوده كه از اين تعداد 14 نمايندگي به صورت دوشيفت و 4 نمايندگي به صورت تك شيفت در حال خدمات‌رساني بوده‌اند.


حسيني در خصوص بيشترين علت مراجعه مشتريان به نمايندگي‌ها و تماس با امداد خودرو گفت: تا روز جمعه بيش از 900 خودرو به نمايندگي‌هاي شهرهاي مرزي مهران، چزابه و شلمچه مراجعه كردند و يا با امداد خودرو تماس گرفتند كه بارش شديد باران و ماندن در گل و لاي يكي از دلايل مهم اين درخواست‌ها بوده است.


وي افزود: در عين حال تصادفات، استفاده از قطعات تقلبي و بي‌كيفيت توسط مشتريان و مفقودي سوئيچ خودرو در كنار ساير ايرادها، جزو عمده علل مراجعه و تماس دارندگان محصولات ايران‌خودرو به اين نمايندگي‌ها بر شمرده شده است.


حسيني ادامه داد: همكاران دفتر منطقه‌اي اهواز براي بازرسي، نظارت و همكاري با نمايندگي‌هاي مذكور در شهرهاي مرزي مهران، سوسنگرد و خرمشهر مستقر شدند و در خدمت مراجعه‌كنندگان بودند.


وي در پايان اظهار كرد: اميدواريم طرح تحول در خدمت‌رساني كه براي اولين بار به صورت گسترده همزمان با مراسم عزاداري اربعين در نمايندگي‌ها اجرا شد و به نام مبارك سالار شهيدان متبرك شد، افزايش مشهود رضايت مشتريان را در بر داشته باشد و سرآغاز دوباره‌اي بر بهينه‌سازي كيفيت خدمت‌رساني باشد.


لازم به ذكر است در هفته پاياني ماه صفر و نيز شركت ايساكو طرح گسترده‌اي را به منظور خدمات رساني به زائرين حرم ثامن الحجج(ع) تدارك ديده است كه اخبار و جزييات آن از طريق رسانه ها اطلاع رساني خواهد شد.

http://hadidnews.com/vdcjoxet.uqet8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما