تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۹
روند انتشار اخبار در آمدنیوز نشان می دهد که حمایت از اپوزیسیون داخلی ایران جز اهداف اصلی آن بوده و در مقابل این شبکه محوریت انتشار اسناد جعلی را بر روی گروه های انقلابی قرار داده است.
افشاء پشت پرده فعالیت ضدایرانی کانال آمدنیوز/ چرا این شبکه فقط گروه خاصی را در داخل ایران مورد هجمه قرار می دهد؟
به گزارش حدید نیوز؛مدتی است سایت “آمد نیوز” توسط روح الله زم، خارج از مرزهای ایران مدیریت می شود. این کانال محور فعالیت خود را انتشار اخبار جعلی و مخدوش علیه مسئولان و شخصیت های داخلی قرار داده است. البته باید گفت همه سیاسیون و دولتمردان جمهوری اسلامی ایران در سیبل حملات این کانال قرار نداشته و بیشتر کسانی مورد هجمه قرار می گیرند که مخالف مفاهیمی همچون غرب پرستی و  باور به موضوعاتی همچون به رابطه با آمریکا  هستند.

نقش سرویس جاسوسی ترکیه در حمایت از آمدنیوز

اخیر اسنادی در شبکه ها و سایت های مختلف منتشر شده است که نشان می دهد  روح الله زعم با همکاری سازمان جاسوسی ترکیه موسوم به میت کانال آمذنیوز را مدیریت و حمایت می کند.

سازمان جاسوسی ترکیه (میت) به عنوان “دولت در سایه” ی این کشور در سال های اخیر در بحران سوریه با سازمان جاسوسی اسرائیل یعنی “موساد” پروژه های مشترکی اعم از حمایت و تجهیز گروههای تروریستی را انجام داده است و اکنون با توجه به شکست های تروریست های مورد حمایت ترکیه و اسرائیل در سوریه، پروژه تخریب ایران از طریق مزدورانی چون گردانندگان “آمد نیوز” و … به عنوان پروژه مشترک جدید این دو سرویس جاسوسی در حال عملیاتی شدن است.

پیمان عارف کارشناس بی بی سی فارسی طی ویدئویی که روز گذشته منتشر شد، برای اولین بار در خصوص پشت پرده سایت و کانال ضدایرانی “آمد نیوز” و چگونگی حمایت “نیابتی” سازمان جاسوسی ترکیه از آن سایت و کانال سخن می گوید.

عارف می گوید: “این (آمدنیوز) پروژه مفصلی است که “میت” ترکیه نه علیه جمهوری اسلامی، بلکه علیه ایران تدارک دیده است؛ سایت “آمدنیوز” و سایت “نگام” توسط سازمان میت ترکیه اداره می شوند؛ روح الله زم کارگزار ایرانی “آمدنیوز” در پاریس و احمد شمس کارگزار ایرانی “نگام” در آنکارا است؛ این ها از میت ترکیه حقوق می گیرند؛ “آمد نیوز” یک‌ شبه سبز نشد.”

765386_389

عارف ادامه می دهد: “مَردک (روح الله زم) که یک روز به جنبش سبز ربطی ندارد و یک فرصت طلب بزرگ است، برای “آمدنیوز” آخر هر ماه از پاریس بلند می شود و می آید و ۸ هزار یورو حقوق می گیرد و به فرانسه برمی گردد؛ بلیط رفت و برگشت او از پاریس به استانبول هم توسط میت خریداری می شود؛ می آید سیاست گذاری های جدید را دریافت می کند و به فرانسه برمی گردد.”

عارف همچنین این خبر را داده است که به زودی در مورد “نسبت آمد نیوز با سرویس جاسوسی میت ترکیه”، “حقوق روح الله زم”، “پروژه ای که برای ایران تدارک دیده اند” و “چرایی راه اندازی سرویس فارسی خبرگزاری آناتولی” صحبت خواهد کرد.

تهدید پیمان عارف توسط روح الله زم

پیمان عارف که چند روز قبل فیلم اظهاراتش در مورد “روح الله زم”  _ مدیر کانال ضد انقلاب “آمدنیوز” _ سر و صدای زیادی به پا کرده است، سند جدیدی از تهدید یک روزنامه نگار دیگر توسط “روح الله زم” منتشر کرده است. “زم” در سند زیر تهدید به بازداشت این روزنامه نگار در داخل ایران! می کند.

“روح الله زم ” در قسمتی از متن تهدید گونه خود می آورد:

“مي دهم در داخل كشور وزارت اطلاعات بگيرتت!”

زعم

چرا آمدنیوز فقط گروه خاصی را در ایران هدف هجمه های خود قرار داده است؟

با گذشت چندین ماه از فعالیت گسترده کانال آمدنیوز با حمایت مالی میت و گروه های ضدایرانی با مدیریت روح الله زم فرزند محمد علی زم معاون اکبر ترکان در شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ایران، روند انتشار اخبار در این شبکه نشان می دهد که حمایت از اپوزیسیون داخلی ایران و شخصیت های غرب گرا جز اهداف اصلی آن بوده و در مقابل آمدنیوز محوریت انتشار اسناد جعلی را بر روی گروه های انقلابی با هدف مایوس کردن مردم از آرمان ها و اهداف انقلاب قرار داده است. اینکه چرا در این مدت مقابله ای با انتشار اخبار جعلی و بی اساس این شبکه توسط نهادهای ذی ربط صورت نگرفته است جای بسی تعجب دارد.آیا روح الله زم به چنان نفوذی دست پیدا کرده است که به راحتی تهدید به بازداشت از داخل ایران می کند؟! این مسائل ابهاماتی است که با نهادهای مسئول باید پاسخگوی آن باشند.

منابع:

  1. http://www.mizanonline.ir/fa/news/283400
  2. http://www.mashreghnews.ir/fa/news/652853
  3. http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13951208000598
http://hadidnews.com/vdcjovet.uqeitzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما