تاریخ انتشار :چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۵۷
شکست شاگردان قلعه‌نویی مقابل اف سی سئول

استقلال مثل تیم ملی نشد!/ استقلال هنوز 90 دقيقه فرصت دارد

تیم فوتبال استقلال در دیدار رفت مقابل اف سی سئول، مقابل حریف کره‌ای شکست خورد.
استقلال مثل تیم ملی نشد!/ استقلال هنوز 90 دقيقه فرصت دارد
به گزارش حدیدنیوز، دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۴ امروز به وقت تهران در ورزشگاه المپیک سئول و در حضور نزدیک به ۵ هزار تماشاگر برگزار شد.

قضاوت این دیدار بر عهده بنجامین ویلیام است.وی در این دیدار به هان کو یو و جواد نکونام کارت زرد نشان داد.

در نیمه اول استقلال خوب بازی کرد و حریف کره ای حملات چندانی روی دروازه استقلال ایجاد نکردند اما دژان دامیانوویچ کار خود را انجام داد و در دقیقه ۳۸ با ضربه سر گل اول را وارد دروازه رحمتی کرد تا نیمه اول با همین نتیجه یک بر صفر به پایان برسد.

در نیمه دوم قلعه‌نویی مجیدی را وارد زمین کرد و در حالی که هنوز بازی سرو شکل نگرفته بود حریف کره ای توسط گو یو هان در دقیقه ۴۷ به گل رسید تا بازی دو بر صفر شود.

پس از این گل کره ای ها با توجه به امتیاز میزبانی باز هم حمله کردند ولی استقلال هم دست و پا بسته نبود و می توانست توسط مجیدی و ضربه سر قاضی به گل برسد اما این اتفاق نیفتاد تا بازی با نتیجه دو بر صفر از حریف شکست بخورد و چشم انتظار بازی برگشت باشد.

فوتبال دوستان ایرانی در کشورمان چشم انتظار این بودند که مثل بازی کره جنوبی و ایران در مقدماتی جام جهانی برزیل در خاک این کشور استقلال بتواند بر تیم سئول غلبه کند اما این اتفاق برای نماینده ایران رخ نداد تا نگاه ها به تهران دوخته شود.

ترکیب استقلال:

سیدمهدی رحمتی، امیرحسین صادقی، پژمان منتظری، حنیف عمران‌زاده، هاشم بیک‌زاده، جواد نکونام، جی‌لوید ساموئل (۶۸ احمد جمشیدیان)، آندرانیک تیموریان ( ۸۴ فردین عابدینی)، محمد قاضی، پژمان نوری و محمدمهدی نظری(۴۶ فرهاد مجیدی)

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

ترکیب اف سی سئول:

یونگ دائه کیم، جین کیو کیم،چا دو ری،کیم یونگ جو،کیم وو چی، مولینا،ها سانگ دائه،کو جینگ میونگ، هان کو یو (۸۳ هان تای یو)یان لوک(۶۳ سرجیو اسکودرو)، دژان دامیانوویچ

سرمربی: چو یونگ سو http://hadidnews.com/vdcjove8.uqemtzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما