تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۷
حمید بهمنی کارگردان سینمای ایران طرحی با موضوع شکل‌گیری گروه تروریستی داعش دارد که داستان آن در سوریه می گذرد.
فیلمنامه‌ای با موضوع داعش دارم

به گزارش حدیدنیوز ، حمید بهمنی کارگردان سینما و مدیر عامل موسسه شهید آوینی درباره فعالیت‌های این روزهایش گفت: طرح فیلمنامه‌ای را با موضوع تحولات منطقه، داعش و تکفیری های سوریه دارم و به شدت آماده هستم که این فیلمنامه را به مرحله ساخت برسانم.

کارگردان فیلم «گلوگاه شیطان» درباره مضمون فیلمنامه تازه اش عنوان کرد: بستر قصه این فیلمنامه در سوریه روایت می‌شود و قصه پرکشش و جذابی خواهد شد. فضای فیلمنامه تازه ام که هنوز عنوان مشخصی برای آن انتخاب نکردم به مساله شکل‌گیری گروهک تروریستی داعش اشاره می‌کند.

وی ادامه داد: تولید چنین فیلم هایی نیازمند حمایت جدی مدیران فرهنگی است و بدون حمایت بخش دولتی نمی توان فیلم هایی را با این مضمون تولید کرد. امیدوارم که متولیان فرهنگی به فکر باشند و در این زمینه اقداماتی را انجام دهند.

بهمنی در پاسخ به این که آیا ممکن است موسسه آوینی سرمایه‌گذاری و ساخت این اثر را برعهده بگیرد؟ گفت: من به هیچ وجه این کار را نخواهم کرد که از محل اعتبارات موسسه آوینی برای تولید فیلم‌های خودم هزینه کنم. این کار نه از لحاظ شرعی و نه عرفی درست نیست. نمی‌گویند مدیر موسسه شهید آوینی به جای این که بودجه های لازم را به جوانان اختصاص دهد صرف هزینه تولید فیلم های خودش می‌کند؟ من تا زمانی که در این جایگاه هستم چنین اقدامی نخواهم کرد.

بهمنی: فیلمنامه‌ای با موضوع داعش دارم

مدیر عامل موسسه آوینی درباره آخرین وضعیت اکران ساخته آخرش با عنوان «گامهای شیدایی» توضیح داد: بعد از حضور فیلم در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر تصمیم داشتم «گامهای شیدایی» را برای اکران عمومی تدوین مجدد کنم و این اتفاق هم افتاد. طی روزهای اخیر تدوین نهایی این فیلم با همت بخش خصوصی به پایان رسیده است و طی چند روز آینده درخواست پروانه نمایش این فیلم را به سازمان سینمایی ارائه می‌کنم.

«گامهای شیدایی» عنوان تازه ترین فیلم حمید بهمنی است که این فیلم در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر اکران شد و تا به امروز فرصت نمایش پیدا نکرده است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: جولیا به خدمت ارتش ایالات متحده درآمده و تلاش دارد مدارکی که در حین انجام وظیفه در این کشور به دست آورده به دوست خبرنگار خود برساند. در جریان این اتفاقات یکی از پرده های سناریو آزادسازی عراق به تصویر کشیده می شود.

لوریت حنینو یکی از بازیگران معروف سینمای لبنان در این فیلم به ایفای نقش پرداخته است. محمدرضا شریفی نیا، کوروش تهامی و... بازیگران ایرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند. http://hadidnews.com/vdcjoaet.uqey8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما