تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۰
این کارگردان فیلم های دست چندمی که بنا به ادعای رسانه های ضد انقلاب در حبس خانگی به سر می برد...
کارگردان فراری مسئول انتخاب فیلم های ضد ایرانی
این کارگردان فیلم های دست چندمی که بنا به ادعای رسانه های ضد انقلاب در حبس خانگی به سر می برد بعد از خارج شدن از ایران سعی داشته تا چند اثر سینمایی و نمایشی را به کمک چند فیلمساز معلوم الحال دیگر به روی صحنه ببرد.


به گزارش حدیدنیوز به نقل از تهران پرس چند روز پیش روزنامه «دی ولت» آلمان به نقل از «کاترین کولشته» رئیس جشنواره فیلم هامبورگ از حضور ۹ اثر سینمایی ایرانی در بیست‌ویکمین دوره این جشنواره و بررسی سینمای ایران در آن خبر داد که بنا به ادعای خود دست اندرکاران جشنواره در کنار اکران فیلم‌های ضدایرانی پناهی و رسول‌اف، ۹ فیلم انتخاب شده توسط جعفر پناهی را در بخش «ایران لوکس» این جشنواره به نمایش درخواهد آورد.



این کارگردان فیلم های ضد ایرانی که بعد از ساخت چند اثر زیر زمینی و غیر اخلاقی که با کیفیت های بسیار پایین ساخته شده بود توانست نظر فستیوال های غربی ضد ایرانی را به خود جلب کند این روزها بنا به تجربه خود را در اختیار مدیران جشنواره های غربی قرار داده تا بتواند بدون هماهنگی با دستگاه های فرهنگی جموری اسلامی آثار ایرانی را به جشنواره های غربی معرفی کند.



این کارگردان فیلم های دست چندمی که بنا به ادعای رسانه های ضد انقلاب در حبس خانگی به سر می برد بعد از خارج شدن از ایران سعی داشته تا چند اثر سینمایی و نمایشی را به کمک چند فیلمساز معلوم الحال دیگر به روی صحنه ببرد که همکاری با رسول اف در جشنواره هامبورگ برای انتخاب فیلم های ضد ایرانی و معرفی گلچین های آنها از بارز ترین نمونه این اقدامات است .



در بخش معرفی «ایران لوکس» در پایگاه رسمی جشنواره فیلم هامبورگ با اشاره به حضور کارگردانانی چون پناهی، کیارستمی، فرهادی، رسول‌اف و مجید مجیدی در دوره‌های متفاوت این جشنواره، آمده است: در بخش «ایران لوکس» سعی می‌کنیم به فیلم‌های معاصر و قبل و بعد از انقلاب بپردازیم و نشان دهیم که چرا سینمای ایران از آغاز تا امروز علیرغم انقلاب، جنگ‌ها و ممنوعیت‌های کاری در عرصه بین‌المللی موفق بوده است.



گفتنی است در عین حال جشنواره بین‌المللی فیلم هامبورگ اعلام کرده دو فیلم ضدایرانی «پرده بسته» جعفر پناهی و «دست‌نوشته‌ها نمی‌سوزد» از محمد رسول‌اف در بخش موسوم به «ورد» این جشنواره اکران خواهد شد. http://hadidnews.com/vdcjmme8.uqeivzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما