تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۳
قائم مقام ارشد گروه صنعتي ايران خودرو:

مشتری مداری سرفصل اهداف مهم ایران خودرو است

قائم مقام ارشد ايران خودرو ارتقای رضايت مشتريان و مشتري مداري را يكي از اهداف اصلي گروه صنعتي ايران خودرو عنوان كرد.
مشتری مداری سرفصل اهداف مهم ایران خودرو است
به گزارش حدیدنیوز به نقل از ایکوپرس، گردهمایی مسئولان امور مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو با حضور عباس ملکی طهراني، قائم مقام ارشد مدیرعامل، اشکان فربد مدیر ارتباط با مشتريان گروه صنعتی ایران خودرو و جمعی از مسئولان دفاتر منطقه ای استان ها در راستای ارتباط با مشتریان و تعامل دو سویه با آنها برگزار شد.
 
قائم مقام ارشد ايران خودرو ضمن ابراز خرسندی از عملکرد مناسب امور مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو، مشتری مداری و دستیابی به رضایت مشتریان را یکی از اهداف مهم ایران خودرو خواند.
 
وی افزود: رسالت امروز ما جذب مشتریان جدید و نگهداری مشتریان قدیمی است و این موضوع در سایه تغییر راهکارهای و اتخاذ رویکردهای جدید در سیستم ارتباط با مشتری میسر خواهد شد.
 
ملکی طهراني با بیان این موضوع که شناسایی و ارزیابی، جذب، توسعه و بازگشت مشتریان مهم ترین هدف ارتباط با مشتری است اظهار کرد: استاندارد سازی و تسهیل درگاه های ارتباط با مشتری می تواند مانع از  سردرگمی و سرگردانی مشتریان در این فرآیند شود.
 
وي افزود: توسعه سیستم یکپارچه مدیریت ارتباط با مشتريان می تواند وقت و سرمایه مشتریان را حفظ کند و همچنین تصویر شفاف تری از ایران خودرو را در میان افکار عمومی و جامعه و سایر نهادهای مختلف ایجاد کند.
 
اشکان فربد مدیر ارتباط با مشتریان گروه صنعتی ایران نيز در این نشست اظهار كرد: مهم ترین رسالت این شرکت پیگیری جدی و عمیق رضایت مشتریان است و تشکیل کارگروه های تخصصی به منظور رسیدگی به مشکلات مشتریان را در دستور کار خود قرار داده است.
 
وی هدف از برگزاری چنین جلساتی را افزایش سطح تعاملات و همکاری بین مجموعه گروه صنعتی ایران خودرو با مشتریان دانست و در ادامه از مسئولان درخواست کرد تا در جهت تسریع فرآیندهای مربوط به مشتریان به منظور حفظ و  تعامل بیشتر با آنها نهایت تلاش خود را به عمل آورند.
 
مدیرارتباط بامشتريان  گروه صنعتی ایران خودرو در پایان گفت: مسئولان امور مشتریان در دفاتر منطقه ای استان ها می توانند از طریق نیازسنجی و شناخت مشتریان در هر استان، ایران خودرو را در مسیر تعالی و پیشرفت حمایت كنند. http://hadidnews.com/vdcjmiet.uqemyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما