تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۲۱
هم زمان با برپايي شانزدهمين نمايشگاه بين المللي خودرو و صنايع وابسته در مشهد، از نسخه جديد پروژه خدمات پس از فروش ايساكو رونمايي شد.
رونمایی از نسخه جدید خدمات پس از فروش ایساکو

به گزارش حدید نیوز به نقل از ايكوپرس، مديرعامل شركت ارايه دهنده خدمات پس از فروش ايران خودرو، ايساكو، با اشاره به رويكرد ايساكو در شيوه ارايه خدمات الكترونيك اظهار كرد: سامانه نرم افزاري كه از طريق موبايل در دسترس مشتريان است زمان اعلام نياز تا دريافت خدمات را كوتاه تر كرده و با صرفه جويي در زمان رضايتمندي مشتريان را فراهم مي كند.


رضا حسيني در نشست خبري مراسم رونمايي از موبايل اپليكيشن ضمن اشاره به طراحي خاص غرفه ايساكو براي بهره برداري بازديدكنندگان از اين نرم افزار گفت: از طريق اين سامانه خدمات ايساكو به صورت غيرحضوري انجام مي شود. وي تاكيد كرد: قابليت هاي اين نرم افزار توسعه و بهبود خواهد يافت.


وي افزود: قبلا اين سيستم به صورت نوبت دهي بود ولي در سامانه جديد شرايطي ايجاد كرديم تا مشتري ضمن ورود به سامانه، اطلاعات فني و مورد نياز را به صورت آنلاين كسب كند.


حسيني به قابليت هاي مختلف سامانه جديد اشاره كرد و گفت: با توجه به اين كه مشتري براي مراجعه حضوري با كمبود وقت روبرو  است قابليتي روي اين سامانه ايجاد شده كه به محض ايجاد درخواست از طريق جي.پي.اس محل حضور مشتري شناسايي مي شود.


وي ادامه داد: به محض ارسال درخواست مشتري، اطلاعات از طريق سامانه هوشمند به نزديك ترين موتورسوار امداد اعلام شده و نيروي امدادي در زمان كوتاهي در محل مورد نظر حاضر مي شود. اطلاعات موتورسوار نيز از طريق اين اپليكيشن به مشتري اعلام مي شود.


حسيني به رفع دغدغه هاي نمايندگي ها از طريق اين سامانه اشاره كرد و گفت: اين خدمات مي تواند به شبكه نمايندگي هاي ايساكو كمك زيادي كند.


وي در ادامه گفت: يكي ديگر از خدمات اين سامانه ارايه اطلاعات مربوط به هزينه قطعات و خدمات به مشتري است.


حسيني افزود: موبايل اپليكيشن ايساكو هزينه اجناس، قطعات و اجرت خدمات را براي مشتري نمايش مي دهد، كافي است كه مشتري كد قطعه را وارد كرده و اطلاعات را مشاهده كند.


اين سامانه در دو حالت اندرويد و آي.او.اس در كافه بازار وجود دارد كه علاقه مندان مي توانند آن را نصب و آخرين تغييرات ايجاد شده را نيز در زمان نصب مشاهده كنند.


گفتني است، مراسم رونمايي از اين پروژه با حضور رضا حسيني مديرعامل شركت ايساكو  و جمعی از مدیران ارشد گروه صنعتی ایران خودرو برگزار شد.

http://hadidnews.com/vdcjmhet.uqethzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما