تاریخ انتشار :پنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۴۴
حجت الاسلام و المسلمين صديقي:

رهبرانقلاب فرمودند در‌ طوفان‌ها خودتان را به آیت‌الله خوشوقت وصل کنید

ايشان فوق آن چيزهايي است كه ما فكر مي‌كنيم
آيت الله خوشوقت بنده خداست و «ان الله یدافع انا الذین آمنو»
رهبرانقلاب فرمودند در‌ طوفان‌ها خودتان را به آیت‌الله خوشوقت وصل کنید
به گزارش حدیدنیوز، امام جمعه موقت تهران گفت: این تخریب ها علیه آیت الله خوشوقت تازگی ندارد، وقتی کسی بزرگ شد، بعضی ها تحمل نمی کنند ولی آیت الله خوشوقت کوه است و کوه با این بادها تکان نمی خورد. 

حجت الاسلام و المسلمين صديقي تصريح كرد: ایشان مظهر توحید حق تعالی است و این تخریب ها هیچ تاثیری بر ایشان ندارد.

وي اظهار داشت: آيت الله خوشوقت بنده خداست و «ان الله یدافع انا الذین آمنو» خدا هم قول داده است که از بنده خود دفاع کند.

امام جمعه موقت تهران با بيان اينكه من باور ندارم کسی بخواهد به ایشان که عبد صالح خدا و یکی از اولیای مسلم پروردگار و یک مجتهد قطعی است، چیزی بگوید، افزود: ایشان عمری را به قداست گذرانده است و مورد علاقه حضرت امام(ره) و علامه طباطبائی بوده و با آقای بهجت رفاقت داشته است و الان هم مورد علاقه شدید رهبر معظم انقلاب هستند.

وی گفت: اگر کسی بخواهد درباره چنین شخصیت وارسته ای خدای نکرده مطالبی بگوید که اهانت و جسارت تلقی شود این به ضرر خودش تمام خواهد شد.

صديقي اظهار داشت: من حیفم می آید کسی که مومن، مسلمان و شیعه باشد علیه عبد صالح خدا مطلبی بنویسد و یا چیزی بگوید، اینها بازتاب خوبی ندارد، خدای نخواسته عمر و توفیقات‌شان کاهش پیدا می کند.

اين خطيب سرشناس با يادآوري ديدار اخير جمعي از طلاب با رهبر انقلاب ادامه داد: چند وقت قبل به همراه تعدادی از طلاب به خدمت رهبر معظم انقلاب رسیدیم ، حضرت آقا فرمودند تنها به علم و اراده خودتان تکیه نکنید طوفان ها زیاد است و این طوفان ها گاهی اوقات سخت می شود و در این طوفان ها نمی توانید خود را حفظ کنید و باید در این اوقات خودتان را به کسی و یا جایی وصل کنید که شما را حفظ کنند، بعد بنده به حضرت آقا گفتم از چه کسی استفاده کنیم، رهبر معظم انقلاب در پاسخ گفتند؛ در طوفان ها خود را به آیت الله خوشوقت وصل کنید.

صديقي درباره شخصیت سیاسی آیت الله خوشوقت نيز گفت: خدای متعال، یک نیرویی به ایشان داده که با اوضاع و اصول آشنا هستند، چه بسا این از الهامات الهی است و یا دریافت‌های ذهن نورانی و باطن نورانی ایشان است و ایشان در شناخت افراد، پیچ و خم‌های عقیدتی، سیاسی و اخلاقی آنها فوق‌العادگی زیادی دارند.

وی با اشاره به شخصیت اخلاقی آیت الله خوشوقت تصريح كرد: ایشان در خیلی قبل ها و در دوران جوانی شان به عنوان یکی از راه یافتگان به قله های کشف و شهود شناخته می شدند.

وي با بيان اينكه تمام عظمت حضرت آیت الله خوشوقت برای دوران جوانی شان است، اظهار داشت: ایشان خیلی اهل سکوت بود و تا مدتها کسی ایشان را نمی شناخت اصلا هیچ بروز و ظهوری نداشت، حالا بعد از انقلاب خون شهدا چه کرد هم امام بعضی اسرار را فاش کرد هم آقای بهجت شناخته شد و هم ایشان.

صديقي در پايان اظهار داشت: في الجمله چیزی که ما از آیت الله خوشوقت اطلاع داریم ایشان فوق آن چیزهایی است که ما فکر می کنیم. http://hadidnews.com/vdcjivev.uqetyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما

ناشناس
سلام ایشان در کدام شهر زندگی میکنند