تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۱۱
سال‌نو، چهارچرخ نو!

۸ اتومبیل کمپانی های بزرگ

امسال و پس از سال‌ها بحران، شركت‌هاي خودروسازي بزرگ، مي‌توانند با خيالي آسوده‌تر به معرفي توليدات تازه خود بپردازند. به همين دليل است كه در نمايشگاه بين‌المللي خودروي ژنو، اين كمپاني‌ها در شرايطي بهتر از گذشته به رقابت با يكديگر مي‌پردازند.
۸ اتومبیل کمپانی های بزرگ
به گزارش حدیدنیوز، بحران اقتصادي در سال‌هاي اخير باعث شده است كه كمپاني‌هاي خودروسازي نتوانند چندان روي توليدات جديد خود مانور بدهند. با اين حال امسال و پس از سال‌ها بحران، شركت‌هاي خودروسازي بزرگ، مي‌توانند با خيالي آسوده‌تر به معرفي توليدات تازه خود بپردازند. به همين دليل است كه در نمايشگاه بين‌المللي خودروي ژنو، اين كمپاني‌ها در شرايطي بهتر از گذشته به رقابت با يكديگر مي‌پردازند.

علاوه بر اين فروش خودرو براي نخستين بار از سال ۲۰۰۷ ميلادي يك‌بار ديگر افزايش يافته است. يكي از معتبرترين نمايشگاه‌هاي خودرو، نمايشگاه ژنو است. امسال در اين نمايشگاه ۲۵۰ توليدكننده خودرو از ۳۰ كشور جهان شركت كرده‌اند. اين نمايشگاه در «پال اكسپو» و در مساحتي بالغ بر ۱۱۰ هزار مترمربع برگزار مي‌شود. در مجموع ۱۴۶ خودرو در اين نمايشگاه حضور دارند. در اين مطلب با هشت اتومبيلي آشنا مي‌شويد كه به تازگي توليد شده و به زودي خيابان‌ها را به تسخير خود درخواهند آورد.


تي تي

كمپاني: آئودي

شركت خودروسازي آئودي سومين نسل خودروهاي «تي‌تي» خود را به نمايش مي‌گذارد. آئودي ۱۶ سال است كه توليد اين خودرو را در برنامه خود دارد، اما اين اواخر شمار مشتريان اين گونه خودروها به طرز قابل ملاحظه‌اي كاهش يافته بود. آئودي اميدوار است كه بتواند با سومين نسل از اين خودرو دوباره مشتريان خود را پيدا كند. آئودي همراه با مرسدس بنز و بي‌ام و سه خودروساز مشهور و لوكس آلماني هستند.



كراس پولو

كمپاني: فولكس واگن

فولكس واگن در ژنو مدل‌هاي مختلفي از پولو را به نمايش گذاشته است. از جمله مدل‌هاي جديد «كراس پولو» را بايد نام برد. اما مدل‌هاي پولو همگي از مدل‌هاي گذشته بزرگ‌تر شده‌اند. شايد ديگر لقب خودرو كوچك برازنده پولو نباشد. مدل گلف فولكس واگن مدت‌ها از مدل‌هاي جديد پولو كوچك‌تر بودند. امروزه از ۱۰ خودرو پرفروش تمامي ادوار صنعت خودروسازي، سه خودرو از فولكس‌واگن است.


آدام

كمپاني: اوپل

مدل جديد خودروهاي كوچك اوپل با نام «آدام» در نمايشگاه بين‌المللي ژنو شركت كرده‌اند. به نظر مي‌رسد كه اوپل سرانجام به دوران آرامش رسيده است، زيرا براي نخستين بار رئيس اين شركت خودروسازي توانسته است دوسال پياپي تجربه شركت در نمايشگاه ژنو را به دست آورد. اوپل اولين محصول خود را در سال ۱۸۸۲ ميلادي به بازار ارائه كرد.


تووينگو

كمپاني: رنو

فرانسوي كوچك! فكر نكنيد كه منظور نيكلا ساركوزي يا ناپلئون است! نه! منظور خودرو «تووينگو» ساخت شركت خودروسازي رنو است. اين خودرو از سال ۱۹۹۳ راهي بازار شده است. از همان زمان طرح جالب اين خودرو با توجه ويژه‌اي روبه‌رو شد. تووينگوي جديد موتوري دارد كه با همكاري شركت خودروسازي اسمارت از زيرمجموعه‌هاي مرسدس بنز ساخته شده است.




هاچ

كمپاني: كوروس

شركت خودروسازي كوروس چين سال گذشته در نمايشگاه جهاني خودرو در ژنو شركت كرد و ليموزين جديد خود را به نام كوروس ۳ به نمايش گذاشت. اين شركت خودروسازي امسال با خودرو «هاچ» به نمايشگاه خودرو ژنو آمده ست. طراحي اين خودرو را يك آلماني به نام «گرد فولكر هيلدبراند» به عهده داشته است. اين كمپاني چيني كوشيده است محصولي باكيفيت توليد كند. 



اينترادو

كمپاني: هيونداي

يكي از بهترين خودروهايي است كمپاني هيونداي تاكنون در نمايشگاه ژنو به نمايش گذاشته است. اين شركت كره جنوبي كوشيده است علاوه بر ظاهر، قدرت اين خودرو را نيز نسبت به ديگر محصولاتش افزايش دهد. شركت خودروسازي هيونداي با ساخت اينترادو ايده خود را براي خودروهاي آينده ارائه كرده است. در موتور و بدنه اين خودرو مدرن‌ترين قطعات به كار رفته‌اند.


بي‌ام و

كمپاني: بي‌ام و

يك خودرو خانوادگي از ايالت بايرن آلمان! اين خودرو انقلابي ا‌ست در صنايع شركت خودروسازي بي‌ام و. اين خودرو نخستين مدل سري ۲ در بي‌ام و است. رقباي اين خودرو از هم‌‌اكنون مشخص‌اند: گلف ورزشي كه به تازگي وارد بازار شده و مرسدس B كلاس. كارشناسان معتقدند كه اين خودرو در سال‌جاري ميلادي به يكي از پرفروش‌ترين اتومبيل‌هاي بازار تبديل خواهد شد.





هاراكن

كمپاني: لامبورگيني

شركت خودروسازي لامبورگيني امسال خودرو «هاراكن» را جانشين «گاياردو» كرده است. اگر بخواهيم كمي درمورد ويژگي‌هاي اين خودرو صحبت كنيم بايد انتظار داشته باشيم كه هر لحظه دهانمان از تعجب باز بماند. كافي است فقط كمي از قدرت و شتاب اين خودرو بگوييم. هاراكن ۶۱۰ اسب بخار قدرت دارد و سرعتش طي سه‌ثانيه به ۱۰۰ كيلومتر مي‌رسد. قيمت اين خودرو ۲۰۰ هزار يورو است. http://hadidnews.com/vdcjihe8.uqeomzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما