تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۵
سیدحسن نصرالله بزرگترین صندوق اسرار حزب‌الله محسوب می‌شود.
درایت سیدحسن نصرالله بسیار هراس‌انگیز است

به گزارش حدیدنیوز، یک روزنامه صهیونیستی از آمادگی رزمی بالای حزب الله لبنان خبر داد و نوشت: موشک‌های حزب‌الله اکنون به ۸۰ هزار فروند رسیده است.

جروزالم پست در گزارش خود نوشت: حزب‌الله در حال آماده‌سازی خود برای جنگ قریب‌الوقوع با اسرائیل است. این گروه برخی از مناطق شیعه‌نشین در جنوب لبنان را به انبارهای سلاح و پناهگاه‌هایی برای رزمندگان خود تبدیل کرده و این امر نشان‌دهنده این است که حزب‌الله خود را برای جنگی نزدیک با اسرائیل آماده می‌کند.

جروزالم پست نوشت: نیروهای حزب‌الله با لباس شخصی، موشک‌های زیادی را که تعداد آنها به ۸۰ هزار می‌رسد، به مناطق شیعه‌نشین در نزدیکی مرز اسرائیل منتقل کرده‌اند.

جروزالم پست تصریح می‌کند که این گزارش از سوی یگان اطلاعاتی نورس طی ماه‌های اخیر تهیه شده است.

محافل امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی سال گذشته، توان موشکی حزب‌الله را ۶۰ هزار فروند برآورد می‌کردند.

آخرین مصاف حزب‌الله و ارتش رژیم صهیونیستی مربوط به ۷ سال پیش یعنی سال ۲۰۰۶ میلادی است.

در همین حال یدیعوت آحارونوت دیگر روزنامه چاپ فلسطین اشغالی از فعالیت یک تیم تحقیق و بررسی ویژه متشکل از تحلیلگران امنیتی، مستشرقین و روان‌شناسان برای تحلیل شخصیت سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان خبر داد و نوشت: این ۱۵ نفر شامل تحلیلگران امنیتی، شرق‌شناس و روان‌شناس در تلاشند شخصیت سیدحسن نصرالله را تحلیل کنند. آنها دائما پروفایل او را به روز می‌کنند حتی تحرکات دست و بدن او را زیر نظر دارند. کارشناسان مذکور می‌کوشند تا بفهمند در ذهن دبیرکل حزب‌الله چه می‌گذرد.

در گزارش یدیعوت آحارونوت به نقل از یکی از محققان عضو تیم ویژه آمده است: سیدحسن نصرالله شخصا اخبار روزمره‌اش را از رسانه‌ها می‌گیرد و تمایل بسیاری دارد تا ظهور علنی داشته باشد. نصرالله به طرز بسیار وحشتناکی فهیم است، به هیچ وجه از مرگ نمی‌ترسد، کاملا معتقد است که آینده از آن آنهاست، اما در عین حال اعتقاد دارد که باید بر احتمالات ناگهانی و پیش‌بینی نشده غلبه کرد. برخلاف تصورات، او خیلی در پناهگاه به سر نمی‌برد.

دانی رابنشتاین، مستشرق اسرائیلی در این باره می‌گوید: نصرالله دارای شخصیت عظیمی است بر رویکرد فلسطینی‌ها و افکار عمومی اعراب کاملا تسلط دارد. اشراف او بر جامعه عربی و افکار عمومی اعراب حتی فراتر از عبدالناصر است. عبدالناصر فقط شش روز توانست اسرائیلی‌ها را نگران کند اما سیدحسن نصرالله چهار سال، یک چهارم اسرائیلی‌ها را به خاطر جنگ ۲۰۰۶ زندانی کرد. نصرالله بزرگترین صندوق اسرار حزب‌الله محسوب می‌شود.

http://hadidnews.com/vdcjiae8.uqe8xzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما