تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۲
در همايش نمايندگان فروش و خدمات پس از فروش ايران خودرو ديزل عنوان شد

رزازي: صدور محصولات ایران خودرو دیزل به عراق و ساحل عاج آغاز شده است

همايش نمايندگان فروش و خدمات پس از فروش ايران خودرو ديزل برگزار شد.
رزازي: صدور محصولات ایران خودرو دیزل به عراق و ساحل عاج آغاز شده است

 به گزارش حدید نیوز به نقل از ایکو پرس در اين همايش صفايي عضو هيات مديره گواه، نمايندگان را جزو خانواده ايران خودرو ديزل دانست و گفت: در استاندارد جهاني هر مشتري راضي 10 مشتري جديد براي شركت جذب مي كند.

وي تامين به موقع قطعات يدكي، تماس با مشتري 48 ساعت بعد از تحويل خودرو، كيفيت خدمات و تماس در مورد وضعيت تحويل را از جمله شاخص هاي ماندگاري مشتري دانست و افزود: اجرت فروش نمايندگي هاي گواه از اول سال گذشته 57 درصد تعيين شده و در بهار امسال نيز 17 درصد به اين عدد اضافه شده است.

درادامه‌ي همايش پارسي نژاد مدير فروش ايران خودرو ديزل از رشد فروش نمايندگي ها نسبت به دفتر مركزي در سال گذشته خبر داد و گفت: ايران خودرو ديزل با برنامه زمان بندي تصدي گري فروش را به كل به نمايندگي ها مي دهد.

وي برگزاري جلسات هم انديشي به صورت هفتگي با نمايندگان فروش و خدمات پس از فروش را از اقدامات شركت در جهت بهبود فروش و خدمات ذكر كرد و گفت: حق العمل نمايندگان امسال از نيم به يك درصد و خودروهاي اماني در سال جاري 200 درصد افزايش يافته است.

پارسي نژاد از تعريف و اجراي 15 پروژه ارتقاي كيفيت محصولات سخن گفت و افزود: 412 نفر ساعت در سال 93 آموزش تخصصي به شبكه داده شده است.

مدير فروش ايران خودرو ديزل افزايش نرخ جريمه تاخير و استقرار امكانات براي تسهيل واريز وجوه مشتريان و توسعه آموزش كارگاهي را از ديگر اقدامات براي بهبود شبكه فروش و خدمات ايران خودرو ديزل ذكر كرد و افزود: فروش اينترنتي نيز در فاز آزمايشي است  و با دست يابي به شاخص هاي لازم استقرار مي يابد.

در ادامه همايش جليلي محب مدير تضمين كيفيت ايران خودرو ديزل نيز در سخناني ظرفيت توليد ايران خودرو ديزل را  25 هزار دستگاه كاميون، 5500 دستگاه اتوبوس و 6500 دستگاه ميني بوس، ون و پيكاپ ذكر كرد.

وي افزود: ايران خودرو ديزل با وسعت 760 هزار متر مربع و پنج هزار نفر شاغل، هفت شركت را تحت پوشش دارد كه در آن شركت ها نيز پنج هزار نفر شاغل هستند.

جليلي پشتيباني فني و مهندسي شبكه، همكاري در تامين بودجه خدمات، نظارت بر نحوه هزينه شدن، دفترچه هاي گارانتي، سرويس و راهنماي مشتريان  و تدوين و ابلاغ ايين نامه ها را از برنامه هاي كيفيتي براي بهبود شبكه گواه عنوان كرد.

در ادامه اين همايش فرجي رييس انجمن صنفي نمايندگان نيز به نمايندگي از اعضا موارد قابل بهبود را مطرح كرد.

در پايان همايش نمايندگان فروش و خدمات پس از فروش ايران خودرو ديزل رزازی نيز در سخناني ضمن تاكيد بر نقش خدمات در موفقيت محصول و شركت، از مذاكرات جديد با بنز براي توليد محصولات جديد خبر داد و گفت:تمركز كار با چيني ها ناشي از شرايط تحريم بود. ما در گذشته با بنز و هيوندايي كار كرده بوديم كه هم كيفيت و هم خدمات پس از فروش براي آن ها خيلي مهم بود.

وي افزود: در دور تازه همكاري با بنز، ارزيابي و بررسي آمادگي شبكه خدمات پس از فروش يكي از پيش شرط هاي مهم است. شركاي تجاري سنتي ما همه به دليل تحريم ها با ما قطه رابطه كرده بودند و قطعه نمي دادند؛ اما امروز شرايط عوض شده و روابط در حال بهبود است. چيني ها هم در اين چند سال تجربه كسب كرده و بهتر شده اند و انتظار مي رود رضايت مشتريان را بيش از پيش تامين كنند.

رزازي، ايران خودرو ديزل را بزرگ ترين سازنده خودروهاي تجاري منطقه دانست كه پتانسيل مهندسي و ظرفيت توليد قابل توجه دارد.

مديرعامل ايران خودرو ديزل از كاميونت جديد شش تن آرنا خبر داد كه طراحي شده و در حال آزمون است و به زودي به بازار عرضه مي شود.

وي افزود: در مذاكرات جديد با بنز قرار شده موتور جديد سري 900 كه از توان واستاندارد بالاتر برخوردار است روي آرنا نصب و در شركت ايدم هم به توليد برسد. اين موتور در ميني بوس آرين نيز جايگزين موتور كامينز خواهد شد.

رزازي ادامه داد: قراردادهاي جديد با بنز تا يك ماه ديگر به امضا مي رسد و گفت: كشنده اكتروس كه از موتور قوي تر برخوردار است، جاي اكسور را خواهد گرفت كه در آينده از مدار توليد خارج مي شود .

مديرعامل ايران خودرو ديزل از طراحي ميني بوس هفت متري دو در جديد با ظرفيت بيشتر  خبر داد و گفت: اتوبوس شهري 12 متري و 18 متري نيز طراحي و نمونه سازي شده و در مرحله آزمون است.

وي افزود: بر اساس برنامه دولت، توليد 17 هزار دستگاه اتوبوس گازسوز در دست اجرا و قرار است موتور جديد بنز سري 936 كه پايه گاز سوز هست، روي اين اتوبوس ها نصب شود. دو نمونه از اين موتور دريافت شده و در حال نصب آزمايشي است كه تا دو ماه آينده آزمون خواهد شد.

رزازي اتوبوس جديد بين شهري با شاسي بنز و گيربكس زد اف و طراحي داخلي و خارجي مدرن را از ديگر محصولات جديد ايران خودرو ديزل ذكر كرد كه به زودي نمونه سازي و تست مي شود.

مديرعامل ايران خودرو ديزل از شروع صادرات به ساحل عاج و عراق در سال جاري خبر داد و گفت: به زودي محصولاتمان را به سوريه و عمان نيز صادر خواهيم كرد.

وي جايگزيني قطعات براي كاميون واگن هود را از ديگر برنامه هاي جديد ذكر كرد و گفت: اين كاميون با موتور 457 و استاندارد يورو4 توليد و پروژه هايي براي ارتقاي بدنه و تزيينات آن اجرا مي شود. اين محصول سال گذشته 10  درصد ارتقاي كيفيت داشته كه بايد سرعت آن افزايش يابد.

رزازي استفاده از برندهاي چيني فوتون و يوتونگ ، اروپائي مرسدس بنز و برند ملي را راهبرد ايران خودرو ديزل براي سبد محصول عنوان كرد و گفت: با توجه به تامين صورت گرفته توزيع قطعات يدكي در نيمه دوم سال بيشتر مي‌شود. در برنامه جديد اين شركت، پيش از عرضه هر محصول، شبكه خدماتي آن ايجاد مي شود و ايران خودرو ديزل اين را تعهد مي دهد.

مديرعامل ايران خودرو ديزل از رفع برخي محدوديتهاي بانكي با كمك وزارت صنعت ، معدن و تجارت خبر داد كه هنوز ادامه دارد و با انجام آن وضعيت كسب و كار شركت و شركت گواه بهبود مي يابد

در پايان اين همايش، نمايندگان سوالات خود را مطرح كردند و مسوولان ايران خودرو ديزل و شركت گواه به آن پاسخ دادند.

http://hadidnews.com/vdcji8et.uqetazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما