تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۳۳
در فوتبال مدرن وقتی بازیکنی از ترکیب اصلی دور می‌ماند تلاش می‌کند تا جایگاه خود را بازیابد اما در فوتبال آماتور، بازیکن قهر می‌کند.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از مهر، یکی از غافلگیری‌های بزرگ رقابتهای لیگ قهرمانان، حضور نداشتن "وین رونی" در ترکیب اصلی منچستریونایتد در بازی مقابل رئال مادرید بود. آن بازی را منچستریونایتد با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد و از دور رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا حذف شد. رونی در در دقیقه ۷۳ به جام "تام کله‌ورلی" وارد میدان شد. پس از پایان بازی هم که با حذف من یونایتد همراه شد، وین رونی با تمام بازیکنان رئال و به ویژه "کریستیانو رونالدو" خوش و بش کرد و ناراحتی خود را بروز نداد.

بی تردید ناراحت‌ترین بازیکن میدان کسی نبود جز خود رونی - به غیر از نانی که در آن بازی با تصمیم مشکوک داور اخراج شد - با این حال خم به ابرو نیاورد و حتی یک کلمه هم به تصمیم سرمربی تیم، "آلکس فرگوسن"، اعتراض نکرد.

اکنون به فوتبال ایران بازگردیم. "هادی عقیلی" ماه گذشته در اعتراض به اینکه چرا در فهرست تیم ملی برای بازی با لبنان نیست، شبانه اقدام به ترک اردو می‌کند. "هادی نوروزی" هم به دلیل مشابه و یا هر دلیلی که به هیچ وجه نمی‌تواند حرفه ای باشد، اردوی پرسپولیس را قبل از بازی با مس ترک می‌کند.

"وین رونی" شنبه شب در بازی با ردینگ تک گل من یونایتد را به ثمر رساند و این تیم را یک قدم دیگر به قهرمانی رقابتهای لیگ برتر نزدیک کرد و آن گاه بازیکنان ما با عملکرد مبتدیانه خود، اخلاق حرفه‌ای را زیر سوال می‌برند. حال این دو رفتار به کنار، فقط به نوع بازی "وین رونی" و سطح این بازیکن با بازیکنان ایرانی نگاهی بیندازید و آن گاه به مابقی ماجرا فکر کنید. http://hadidnews.com/vdcjhyev.uqeo8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما

444444cr
مقایسه ی کی باکی!!!!!!!!!!!!