تاریخ انتشار :چهارشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۷
مشاور رییس کل سازمان خصوصی سازی گفت: با توجه به آنکه باشگاه پرسپولیس دارای سه متقاضی است پیش بینی می شود این باشگاه روز یکشنبه هفته آینده مالک جدید خود را بشناسد.
باشگاه پرسپولیس به احتمال زیاد روز یکشنبه مالک جدید خود را می شناسد
جعفر سبحانی با اشاره به آغاز بررسی اهلیت متقاضیان باشگاه های استقلال و پرسپولیس توسط هیات سه نفره، افزود: از آنجا که این هیات باید اهلیت تمام متقاضیان را بررسی کند و این امر زمان بر است، نتایج مزایده چهارم سرخابی ها روز یکشنبه هفته آینده اعلام می شود.

وی با تاکید بر اینکه مزایده چهارم سرخابی ها پرشورتر از مزایده سوم برگزار شد، اظهارداشت: درمزایده سوم تنها یک متقاضی قبل از مزایده سپرده را واریز کرده بود و یک متقاضی دیگر نیز سپرده را با تاخیر واریز کرد.

سبحانی تصریح کرد: این در حالی است که در مزایده چهارم تمام متقاضیان قبل از برگزاری مزایده مبلغ سپرده را واریز کرده بودند و قیمت های مناسبی را نیز پیشنهاد دادند.

وی ادامه داد: هرچند به احتمال زیاد پرسپولیس روز یکشنبه مالکش مشخص می شود اما از آنجا که استقلال تنها دارای یک متقاضی بود امیدواریم که اهلیت این متقاضی نیز تایید و مالک جدید این باشگاه نیز اعلام شود.

یادآور می شود، چهارمین مزایده استقلال و پر سپولیس روز سه شنبه(دیروز) در سازمان خصوصی سازی برگزار شد. در این مزایده نیز ۳ پیشنهاد برای خرید پر سپولیس و یک پیشنهاد برای خرید استقلال به دست سازمان خصوصی سازی رسیده است.

شرکت سرمایه گذاری سمند از زیرمجموعه های ایران خودرو نیز برای خرید باشگاه استقلال پیشنهاد داده است. پیشنهاد این شرکت ۲۹۰ میلیارد و پانصد میلیون تومان اعلام شده است.

همچنین شرکت استیل آذین ایرانیان، شرکت سرمایه گذاری نیوان (از زیرمجموعه های سایپا) و همچنین بهنام پیشروی کیش برای خرید پرسپولیس پیشنهاد داده است.

نیوان ابتکار برای خرید سرخ ها مانند سمند پیشنهادی ۲۹۰ میلیاردی ارائه کرده است.

۳۲۹ میلیارد و ۸۸۸ میلیون و ۹۹۹ هزار و ۸۸۸ ریال نیز رقم پیشنهادی بهنام پیشروی کیش برای خرید پرسپولیس است.

استیل آذین ایرانیان هم با پیشنهاد ۳۳۶ میلیارد و ۶۶۶ میلیون و ۶۶۶ هزار و ۶۶۶ تومان وارد مزایده چهارم خرید باشگاه پرسپولیس شد.

http://hadidnews.com/vdcjhoet.uqe8ozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما