تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۷
کمپانی مشهور انگلیسی به نام «ای‌بی ورلد فودز لیمیتد»

تولید مواد غذایی انگلیسی در ایران

یک شرکت مواد غذایی انگلیسی با تغییر نام در ایران به تولید مواد غذایی کنسرو شده و فروش آن پرداخته است.
تولید مواد غذایی انگلیسی در ایران
به گزارش حدیدنیوز به نقل از سراج۲۴، یک شرکت معروف مواد غذایی انگلیسی با تغییر نام در ایران به تولید مواد غذایی کنسرو شده و فروش آن در داخل بازار ایران پرداخته است.

 این کمپانی مشهور انگلیسی به نام «ای‌بی ورلد فودز لیمیتد» (AB World Foods Limited) جهت صادرات محصولاتش به کشورهای مختلف ازجمله منطقه خاورمیانه، به ثبت یکی از برندهای خود با نام «پاتکس» (Patak’s) در ایران اقدام کرد.



این کمپانی که مقر اصلی آن در انگلستان قرار دارد، در اروپا، کانادا، استرالیا و حتی شرق دور نیز به فعالیت می‌پردازد و به‌عنوان یکی از پیشگامان در صنعت مواد غذایی در سطح بین‌المللی، به تولید محصولات خود مشغول است.



کمپانی «ای‌بی ورلد فودز لیمیتد» یکی از زیرمجموعه‌های انجمن مواد غذایی بریتانیا (ABF (Associated British Foods است که با فروش بیش از ۱۱ میلیارد دلار و با ۱۰۲ هزار کارمند در ۴۶ کشور مختلف، به یکی از قطب‌های مواد غذایی در دنیا تبدیل شده است.



ازجمله تولیدات «پاتکس» می‌توان از ارائه گوشت، گوشت ماهی، انواع غذاهای پخته‌شده و کنسروشده اساسا شامل گوشت ماهی، سبزیجات و سیب‌زمینی نام برد.



همچنین انواع پاستا، انواع خیارشور، انواع رب برای غذا، انواع محصولات لبنی و انواع مواد تهیه‌شده از غلات، نان و مخلوط نان شیرینی‌جات و آبنبات، از دیگر محصولاتی است که این برند به عرضه آن می‌پردازد.

  http://hadidnews.com/vdcjhie8.uqeihzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما