تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۶
همزمان با پیروزی‌های چشمگیر محور مقاومت در منطقه علیه تروریست‎های تکفیری و پیشروی‌های ارتش سوریه به مدد ائتلاف چهارگانه، بازوی رسانه‌ای غربی ـ صهیونیستی اقدام به شایعه‌سازی و فرافکنی کرده است.
دروغ پراکنی رسانه‌های غربی: سلیمانی مجروح شد، سپاه عقب نشست!

به گزارش حدید نیوز، پایگاه خبری ـ تحلیلی «بلومبرگ» در خبری به نقل از مقامات غربی مدعی خروج نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران از سوریه شده است.

در همین حال نشریه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» نیز به نقل از همین منابع نامعلوم آمریکایی و غربی مدعی شده است که ایران در تصمیمی راهبردی، عقب کشیدن نیروهای خود را از سوریه آغاز کرده و دلیل آن مجروح شدن سردار قاسم سلیمانی است!

این شایعه سازی و فرافکنی مشهود و البته مضحک در حالی از سوی رسانه های غربی و صهیونیستی کلید خورده است که طی روزهای اخیر بیشترین میزان هماهنگی مستشاری، اطلاعاتی و عملیاتی میان نیروهای ائتلاف چهارگانه «ایران، روسیه، عراق و سوریه» مشاهده شده است و نتیجه آن نیز پیروزی های چشمگیر در مناطق عملیاتی بوده است.

در این میان؛ سایت نشریه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت اگرچه در اقدامی شتابزده نیت خود را از این شانتاژ رسانه ای به صراحت اعلام و دست خود را با این ادعا: «ظاهرا روسیه به زودی هم پیمان قدرتمند خود را در سوریه از دست خواهد داد» رو کرده است اما اهداف دیگری نیز از پس این شایعه سازی و دروغ پراکنی به ذهن متبادر می شود.

در واقع این عملیات رسانه ای شلیک یک تیر با چند هدف بوده، یعنی اولا با هدف تضعیف روحیه نیروهای میدانی در سوریه، ثانیا با هدف القاء اختلاف میان ایران و روسیه در مبارزه با تروریست ها، ثالثا برای تحت الشعاع قرار دادن شکست های اخیر تروریست ها و تقویت روحیه آنها و در آخر القاء ظریف هوشمندانه حضور نظامی و میدانی ـ نه مستشاری ـ نیروهای سپاه در سوریه، تیری که البته در نهایت به خطا رفت.

http://hadidnews.com/vdcjaxet.uqettzsffu.html
منبع : مهر
نام شما
آدرس ايميل شما