تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۲
نمایشگاه خودرو فرانکفورت

رونمایی از کیا Soul

خودرو جدید بر مبنای آخرین پلتفرم این شرکت موسوم به Kia Cee'd بنا شده است که برای فروش در بهار سال آینده برنامه ریزی شده است.
رونمایی از کیا Soul
به گزارش حدیدنیوز، خودروساز کره ای کیا از نسل دوم خودرو مخصوص اروپایی خود با نام Soul در نمایشگاه خودرو فرانکفورت رونمایی کرد.



خودرو جدید بر مبنای آخرین پلتفرم این شرکت موسوم به Kia Cee’d بنا شده است که برای فروش در بهار سال آینده برنامه ریزی شده است که البته پیش از این از نسخه مفهومی‌ان در نمایشگاه خودرو نیویورک در ماه مارچ رونمایی شده بود.



گفتنی است که نسل اول این خودرو دو نفره یک موفقیت بزرگ در آمریکای شمالی برای این کشور بوجود آورد و البته کمی‌هم جالی تعجب دارد که چرا کیا موتورز تغییرات عمده ای را در نسل دوم این خودرو از لحاظ ظاهری ایجاد کرده است.



سیستم تعلیق در قیاس با نسخه اریجینال بهبود یافته است و پوسته بدنه نیز در حدود ۲۹ درصد سخت تر و سفت تر شده است و در ضمن سطح نویز داخلی نیز در حدود ۳ دسی بل کاهش یافته است.



گفتنی است که Soul دارای  گزینه‌های موتوری ۱٫۶ لیتری بنزینی و دیزلی به همراه سیستم انتقال قدرت ۶ سرعته اتوماتیک بوده و از ویژگیهای بهبود بهره وری و همچنین تولید گازهای گلخانه ای کمتر نیز بهره گرفته است.



در ضمن Soul دارای یک فضای داخلی جدید به همراه پلاستیک‌های جدیدی است که بدین ترتیب راننده تمرکز بیشتر و بهتری بر رانندگی خواهد داشت. http://hadidnews.com/vdcjame8.uqeiyzsffu.html
منبع : خودروساز
نام شما
آدرس ايميل شما