تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۰۵
این اتومبیل که فقط سی و شش تا از آن در دنیا ساخته شده مدل ۱۹۶۳ ۲۵۰ GTO است که قیمت اولیه آن در آن سالها فقط ۶ هزار پوند بوده است.
به گزارش حدیدنیوز، این گران ترین اتومبیل فراری تاریخ است که به قیمت ۵۲ میلیون دلار توسط یک ناشناس خریداری شده است. این اتومبیل که فقط سی و شش دستگاه از آن در دنیا ساخته شده مدل ۱۹۶۳ ۲۵۰ GTO است که قیمت اولیه آن در آن سالها فقط ۶ هزار پوند بوده است.



مشخصات آن شامل ۳٫۰ litre، V۱۲ engine و five-speed manual است. حداکثر سرعت آن ۱۷۴ مایل بر ساعت بوده و صفر تا ۱۰۰ آن نیز ۶٫۱ ثانیه است و ۲۵۰ اشاره به حجم جابجایی پیستون در سیلندر دارد.





شبیه این مدل را جان‌هانت مالک کمپانی مستغلات Foxtons در انگلیس در فوریه ۲۰۱۲ به قیمت ۲۰ میلیون پوند معامله کرد.



به گزارش خبرآنلاین، جان کولینز مدیر کمپانس تالاکرست و متخصص اتومبیل‌های کلاسیک می‌گوید کلکسیونر‌ها برای مدل‌های کلاسیک فراری پول بیشتری پرداخت می‌کنند و افرادی مانند نیک میسون از پینک فلوید و دی جی کریس اوانس، راب والتون مدیر عامل وال مارت، لورنس استرول و تعدادی دیگر از افراد سرشناس و متمول دنیا از این اتومبیل دارند.





تصویر بالا مربوط به فراری جان‌هانت است که ۲۰ میلیون پوند در سال ۲۰۱۲ معامله شد. http://hadidnews.com/vdcj8xe8.uqemmzsffu.html
منبع : خودروسازی
نام شما
آدرس ايميل شما