تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۴۷
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: به منظور ساماندهی موسسات و جلوگیری از اختلال در نظام پولی کشور، انجام هرگونه تبلیغ توسط موسسات مالی و اعتباری منوط به اخذ مجوز از این بانک است.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از ایرنا، بانک مرکزی روز پنجشنبه با انتشار نامه ای با اعلام این مطلب که برخی موسسات مالی و اعتباری فاقد مجوز با استفاده از عناوین ˈتحت نظارت بانک مرکزیˈ و ˈدارای مجوز رسمی از بانک مرکزیˈ مبادرت به تبلیغات محیطی و رسانه ای می نمایند، از هموطنان درخواست کرد تا قبل از سپرده‌گذاری در کلیه موسسات مالی و اعتباری، حتما مجوز آن بانک یا موسسه را مطالبه و رؤیت کرده یا جهت حصول اطمینان از فهرست اسامی بانک ها و موسسات اعتباری دارای مجوز از بانک مرکزی به پایگاه اطلاع رسانی این بانک به نشانی www.cbi.ir، بخش نظارت بانکی و زیربخش‌ بانکها و موسسات اعتباری مجاز مراجعه کنند.

بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به منظور جلوگیری از انتشار آگهی های تبلیغاتی موسسات پولی فاقد مجوز در نشریات و رسانه ملی، طی این نامه از ارگان ها و سازمان های ذیربط از آنان درخواست کرده است، به منظور ساماندهی موسسات و جلوگیری از اختلال در نظام پولی کشور، انجام هرگونه تبلیغ توسط موسسات مالی و اعتباری را منوط به اخذ مجوز از این بانک کنند. http://hadidnews.com/vdcj8vev.uqex8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما