تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۲۳:۰۵
الشباب عربستان با برتری برابر تراکتورسازی جایگزین این تیم در صدر جدول گروه A شد.
تراکتورسازی هم به نماینده عربستان باخت
به گزارش حدیدنیوز، در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا و از گروه D تیم‌های الشباب عربستان و تراکتورسازی از ساعت ۲۱:۳۵ در ورزشگاه فهد ریاض به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با برتری یک بر صفر الشباب به پایان رسید.

ناصر الشمرانی در دقیقه ۳۰ با عبور از میان مدافعان تراکتورسازی برای الشباب گلزنی کرد. بعد از این گل باز هم الشباب به حملاتش ادامه داد و در دقیقه ۳۴ تیر دروازه تراکتورسازی به لرزه درآمد.

با آغاز نیمه دوم توپ و میدان در اختیار تراکتورسازی قرار گرفت و این تیم حملات پردامنه‌ای را روی دروازه الشباب ترتیب داد. سید مهدی سیدصالحی و فلاویو لوپز که در نوک پیکان حملات شاگردان اولیویرا قرار داشتند در دقایق ۶۸ و ۶۹ تا آستانه فروپاشیدن دروازه حریف پیش رفتند اما ولید عبدالله دروازه‌بان بلند قامت الشباب هر دو بار دروازه را نجات داد.

بعد از این گل الشباب برای کاستن از حملات تراکتورسازی به ضدحمله روی آورد چند فرصت گلزنی را نیز توسط ناصر الشمرانی از دست دادند تا در نهایت بازی با همان یک گل به سود تیم عربستانی خاتمه یابد.

الشباب با این نتیجه ۷ امتیازی شد و جای تراکتورسازی را در صدر جدول گرفت. تراکتورسازی نیز با ۴ امتیاز دوم شد.

در دیگر دیدار این گروه الجیش قطر با برتری ۳ بر یک مقابل الجزیره امارات ۴ امتیازی شد. واگنر ریبریو(۶ و ۵۸) و ماهر یوسف (۱۵) برای الجیش و سبید خاطر (۴۵) برای الجزیره گلزنی کردند.

الجیش با وجود هم امتیاز شدن با تراکتورسازی به دلیل تفاضل گل کمتر در رده سوم قرار گرفت و الجزیره با تنها یک امتیاز قعرنشین است. http://hadidnews.com/vdcj8vev.uqeoozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما