تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۰۴
بروز یک تصادف تاسف برانگیز رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کل کشور را به شدت متاثر کرد.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از عصر خبر، رئیس پلیس راهور ناجا امروز در کنفرانس خبری خود از تصادفی سخن گفت که به شدت وی را متاثر کرده و وی را دچار شوک روحی کرده است.

سردار اسکندر مومنی در کنفرانس خبری امروز خود گفت: تصادفی که در محور قزوین - زنجان روی داده و در آن ۴ کودک، ۲ زن و ۲ مرد کشته شدند به شدت وی را متاثر کرده بوده به حدی که وی تا مدتی نمیتوانسته به کارهای معمولی و حتی غذاخوردن بپردازد.

سانحه به این صورت اتفاق افتاده بوده که، خانواده ای که از عروسی بازگشته بودند، قصد عبور از عرض ازادراه قزوین زنجان را داشته اند که در این هنگام یک خودرو ۲۰۶ و یک اتوبوس نیز در محور در حال تردد بودند، عابران که متشکل از ۴ کودک، ۲ زن و ۲ مرد بودند تصور می کنند با دویدن میتوانند از عرض آزادره عبور کنند که اتوبوس که تا حد واژگون شدن پیش می رود این عابران را رد کرده ولی خودرو ۲۰۶ به دلیل کمبود میدان دید با این عابران برخورد کرده و تمام آن ها در جا کشته می شوند.

مومنی با اشاره به این سانحه دلخراش اعلام کرد، این تصادف تاثر برانگیزترین حادثه طول خدمت من بوده که تا مدت ها دچار شوک روحی شده بودم. http://hadidnews.com/vdcj.mehfuqeamsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما