تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۰۱
تیم فوتبال سپاهان با شکست مقابل الاهلی به جایگاه سوم جدول رده‌بندی گروه C سقوط کرد.
شکست سنگین سپاهان مقابل الاهلی در اصفهان
به گزارش حدیدنیوز، در هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و از گروه C تیم‌های سپاهان و الاهلی عربستان از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با برتری ۴ بر ۲ الاهلی به پایان رسید.

لحظات ابتدایی بازی با حملات برق آسای سپاهان آغاز شد و در دقیقه ۳ جواهیر سوکای با ضربه‌ای دقیق از پشت محوطه جریمه دروازه الاهلی را گشود.

بعد از این گل سپاهان کمی عقب نشست و به استفاده از ضدحملات روی آورد و این موضوع سبب شد الاهلی به دروازه نماینده ایران نزدیک شود. در دقیقه ۲۳ اشتباه احسان حاج صفی با ضربه ویکتور سیموئز همراه شد تا گل تساوی تیم عربستانی به ثمر برسد.

لحظاتی بعد از این گل درگیری و پرخاشگری خلعتبری سبب شد این بازیکن کارت زرد بگیرد.

حملات بی‌دقت دو تیم ادامه داشت تا اینکه در دقیقه ۳۴ سیموئز بار دیگر دروازه سپاهان را تهدید کرد اما نتیجه‌ای نداشت و یک دقیقه بعد ارسال حاج صفی،‌ دروازه بان الاهلی را وادار به واکنش کرد.

در دقیقه ۳۸ حمله الاهلی تبدیل به موقعیتی برای برونو سزار شد تا این بازیکن با فرصت طلبی دروازه سپاهان را برای دومین بار باز کند.

در دقیقه ۴۵ جواهیر سوکای قدر پاس جمشیدیان را ندانست و فرصت گلزنی را از دست داد تا نیمه نخست با برتری ۲ بر یک الاهلی تمام شود.

نیمه دوم با گلزنی بازیکنان الاهلی آغاز شد. احمد الحسنی در دقیقه ۴۶ با عبور از خط دفاع متزلزل سپاهان گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

در ادامه بازی حملات سپاهان تاثیری نداشت تا باز هم این الاهلی باشد که در اصفهان موفق به گلزنی شود. ویکتور سیموئز در دقیقه ۶۵ از اشتباه فرشید طالبی استفاده کرد و در موقعیتی تک به تک گل چهارم تیم عربستانی را به ثمر رساند.

بعد از این گل، شاگردان زلاتکو کرانچار که همچنان آزار ضد حملات حریف را احساس می‌کردند حملات پراکنده‌ای را انجام دادند اما این حملات در میان فریاد تماشاگران ناراضی که در کنار حمایت از بازیکنان تیمشان علیه فدراسیون فوتبال و سازمان شعار می‌دادند تا دقیقه ۸۷ به نتیجه خاصی نرسید و تنها در این دقیقه فرشید طالبی توانست توپ ارسالی روی دروازه را به گل دوم تیمش تبدیل کند تا سپاهان در خانه خودش با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب الاهلی عربستان شود.

این برای نخستین بار بود که سپاهان در اصفهان مغلوب یک تیم عربستانی شد. سپاهان فصل گذشته در عربستان و در مرحله حذفی ۴ بر یک مغلوب الاهلی شده بود. با این نتیجه الاهلی ۹ امتیازی شد و جایگاهش در صدر گروه را تثبیت کرد.

به گزارش تسنیم، در دیگر دیدار گروه C، النصر امارات در خانه ۴ بر ۲ برابر الغرافه قطر مغلوب شد. در این دیدار جبرئیل سیسه(۲۴)، حامد شامی(۳۱)، نه نه (۴۵) و لارنس اولی کوایه(۸۴)برای الغرافه گلزنی کردند و حبیب فردان(۵۶) و برونو سزار(۵۸) برای النصر گلزنی کردند.

با این نتیجه الغرافه با ۶ امتیاز رده دوم جدول را به خود اختصاص داد. سپاهان نیز با ۳ امتیاز به رده سوم جدول نزول کرد و النصر بدون امتیاز در قعر گروه C ایستاد. http://hadidnews.com/vdcizzaz.t1avv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما